וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל קוסבי יעמוד לדין בגין תקיפה מינית שביצע ב-2004

24.5.2016 / 21:07

השופטת אליזבת מקיו מפנסילבניה הכריעה כי הקומיקאי בן ה-78 יעמוד לדין בגין תקיפה מינית שביצע לפני למעלה מעשור. אם קוסבי יימצא אשם, עונשו יכול להגיע עד לעשר שנות מאסר

מערכת וואלה!

התפתחות דרמטית בפרשת ההטרדות המיניות שבה מעורב הקומיקאי ביל קוסבי: השופטת אליזבת מקיו מפנסילבניה הכריעה הערב (שלישי) כי קוסבי יעמוד לדין בגין תקיפה מינית שביצע ב-2004. קוסבי, שנכח באולם בעת הקראת ההחלטה, הודה לשופטת בסיום דבריה. בתגובה, איחלה לו השופטת בהצלחה. הכרעתה של השופטת מקיו מסיימת מאבק משפטי בן חמישה חודשים שהחל לאחר שעורכי דינו של קוסבי נאבקו בכוונה להעמידו לדין בפנסילבניה. גזר דינו של קוסבי בן ה-78, אם יורשע, יכול להגיע עד לעשר שנות מאסר.

בחודש דצמבר 2015 חתם התובע המחוזי של מדינת פנסילבניה על צו מעצר עבור הקומיקאי. צו המעצר היה תוצאה של חקירה ארוכה בעקבות תלונתה של שחקנית הכדורסל לשעבר אנדראה קונסטד. קוסבי הגיע אז לבית המשפט להקראת כתב האישום ושוחרר בערבות של מיליון דולר.

על פי התלונה, קונסטד, שעבדה באותה תקופה במגמת האתלטיקה של אוניברסיטת טמפל שקוסבי היה אחד מחבר נאמניה, הותקפה על ידי הקומיקאי בסגנון שיתברר לאחר מכן כדרך הפעולה הקבועה של קוסבי. הקומיקאי סימם לכאורה את קונסטד עד למצב של ערפול חושים ולאחר מכן תקף אותה מינית בביתו.

כזכור, בפרק זמן קצר במהלך סוף 2014 יצאו לאור תלונותיהן של יותר מ-50 נשים שטענו כי הותקפו מינית על ידי קוסבי. 35 מהן חשפו בפירוט את המקרים בפרויקט מיוחד של הניו יורק מגזין. על חלק ניכר מן המקרים חלה כבר התיישנות.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully