וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע "כל ישראל יש להם חלק" התקיים בתיאטרון ירושלים

25.5.2016 / 16:17

הקרן החדשה לישראל וכל ישראל חברים קיימה את המופע, שהוקדש לכל חלקי החברה הישראלית והעביר מסר של כבוד הדדי וסובלנות. בין המשתתפים: עלמה זוהר, קובי אוז, נסרין קדרי וזהבה בן. המופע הועבר בשידור חי בוואלה תרבות

המופע "כל ישראל יש להם חלק" - עושים כבוד לכל חלקי החברה הישראלית, התקיים בתיאטרון ירושלים. המופע היה שיתוף פעולה בין הקרן החדשה לישראל לארגון כי"ח - כל ישראל חברים. אמנים מכל גווני הקשת של החברה הישראלית: נסרין קדרי, קובי אוז, עלמה זהר, זהבה בן, גלית גיאת, אהרון רזאל, דיוואן סאז והרב דויד מנחם התכנסו לערב של העברת מסרי כבוד הדדי ואהבה בין אדם לרעהו ולחיזוק מסר של סובלנות ואחווה בחברה בישראל.

הרכב הנגנים "דיוואן סאז" אירח במהלך הערב את האמנים, שביצעו שירים ופיוטים המתכתבים עם המסרים העולים מפרקי אבות, בניסיון ללמוד מתוך המסכת ולעורר את אהבת האדם וכבוד הבריות. בין הופעות האמנים התארחו גם אנשי תוכן שישתפו את הקהל בתפיסתם ביחס לערכים עליהם ידובר בערב: ערבות הדדית, ואהבת לרעך כמוך, כבוד האדם ועוד.

הערב התקיים הודות לתרומתם של סם פינטו, יו"ר "כל ישראל חברים", ובריאן לורי, חבר הנהלת הקרן החדשה לישראל, ומטרתו להעביר מסר של סובלנות שחוצה מוצאים, דתות ועמדות. כרטיסים לאירוע יימכרו ב-20 שקלים וההכנסות ייתרמו לבית ספר כי"ח - חרשים, שבו לומדים יחד תלמידים מכל גווני החברה הישראלית ואשר מקדם את הערך 'ואהבת לרעך כמוך' הלכה למעשה.

(עדכון אחרון: 26 במאי, 23:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully