וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם חיים משה

29.5.2016 / 0:51

במהלך ההכנות למפע המחווה החגיגי למוזיקת הקסטות בפסטיבל מדיטרנה, ביקשנו מחיים משה לבחור את השירים והאמנים שהשפיעו עליו יותר מכל. האזינו לבחירות

G. Dalaras - Ola kala ki ola orea

את דאלארס מאד אהבתי תמיד. לפני שנים נסעתי לראות הופעה שלו בניו יורק, ומעבר להתרגשות הגדולה שאחזה בי מההופעה שלו,כשחזרתי לארץ פניתי לעוזי חיטמן ז"ל וביקשתי שיכתוב מילים בעברית לאחד השירים ששמעתי בהופעה. משם נולדו מילות השיר "תודה".

סטאליוס קאזנגידיס

האבא והאמא של המוזיקה היוונית מבחינתי. חומרים איכותיים שלא נגמרים. במסגרת הקריירה שלי הקלטתי מספר שירים שלו, כשעל המילים אמון אביהו מדינה שהצליח בצורה פנומנאלית לתפור מילים ללחנים היפים שלו ("אמא" "האסיר"). אומרים ששיר השירים של סטאליוס קאזנגידיס הוא "אני שר" ואני מסכים לגמרי. השיר הזה הוא שירו הראשון מתוך האלבום Tragoudo (אני שר) שיצא בשנת 1999, שנתיים לפני שנפטר.

יהורם גאון - שלום לך ארץ נהדרת

אחת הדמויות שהשפיעו עליי מבחינת סגנונו המוזיקלי לאורך כל הקריירה. אפילו ביצעתי שיר שלו במסגרת פרוייקט עבודה עברית "הנני כאן". הוא אדם וזמר ענק שמצליח, גם אחרי חמישה עשורים של פעילות, לחדש ולעניין את הקהל. האלבום "עוד לא אהבתי די" נפלא מתחילתו ועוד סופו, אבל השיר "שלום לך ארץ נהדרת" הוא שיר שתמיד מרגש אותי.

Enrico Macias - Les Filles De Mon Pays

איש יקר. יהודי יקר שמייצג את המדינה שלנו בכל מקום בעולם. יצא לי להפגש איתו מספר פעמים בארץ ובחו"ל במגרת הופעות. דוגמה ומופת לאיך שומרים על קריירה במשך שנים. אנריקו התחיל את דרכו בשנת 1962 והוא פועל ויוצר עד היום. אחד מהאלבומים המוצלחים שלו לטעמי הוא " La Fête à l'Olympia" שיצא בשנת 1996, והשיר "Les Filles De Mon Pays" שזכה להצלחה גדולה.

ג'ו עמר - ישמח משה

אני זוכר איך בתור ילדים איך היינו מזמזים את השירים שלו. שירים שעד היום לא נס ליחם. בשבילי ג'ו עמר אחד מגיבורי הילדות שלי ונראה לי של כל הדור השלי. אני זוכר שהלהיט הראשון שלו בארץ היה "ישמח משה", מתוך האלבום "כל הלהיטים של ג'ו עמר" ומבחינתי זהו שיר חשוב ומשמעותי עד היום.

seperator

מופע המחווה המיוחד בהשתתפות חיים משה, זהבה בן, ישי לוי, ניסים סרוסי, אלי לוזון, דקלון ולירון עמרם, יתקיים ב-8 ביוני בפסטיבל מדיטרנה, אשדוד. בנוסף חיים משה יופיע ב-14 ביולי ב"רדינג 3", נמל תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • חיים משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully