וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקריוקי ועד סנאפצ'ט: הפסטיבלים השווים של הקיץ

נדמה שבכל יום מושק בישראל פסטיבל חדש שחוגג תופעה תרבותית נישתית. צוות וואלה! תרבות מתגייס למענכם וממליץ על חמישה פסטיבלים ראויים נוספים

קלקלן הזהב: פסטיבל הספוילרים ברמת אפעל

אירוע הספוילרים הגדול של ישראל חוזר באירוע נוצץ במיוחד. זוהי השנה החמישית לקיומו של הפסטיבל, המתרחש תחת כיפת השמיים בסמוך למגדל המים הציורי בשכונה, סמלה של המועצה המקומית ז"ל שסופחה לרמת גן. רשימת המוזמנים לאירוע, כמו בכל שנה, נשמרת בסוד, אך ניתן לחשוף כבר כעת שמדובר בכמה מהשמות המובילים בענף. הפסטיבל ייפתח בזריקת העגבניות המסורתית על מעיקה לוי, יו"ר איגוד בכיינים מקוונים, שתספר איך גם השנה הרסו הספוילרים את חייה ותפציר בכולם להתחשב באחרים.

עוד בתוכנית: חידון "יו, אני לא מאמין שראיתי את זה!", ובו ינסו המשתתפים לזהות אילו מהתגובות הסחיות בפייסבוק מתאימות לאיזה ספוילר השנה. המפסידים יקבלו הייד עד לשנה הבאה. במקום יופעלו סדנאות "כך תהיה מניאק" לילדים, דוכני נקניקיות עם פירוט מלא של כל שאריות הסחוס שכלולים במנה והדרכה על הסדרות הבאות שחייבים לקלקל. במהלך טקס הסיום יחולק הפרס הגדול לספוילריסט הגדול מכולם. מפאת מחסור במקום, קטגוריית "ג'ון שלג חי" תהיה על בסיס הראשון זוכה.

כרזות פסטיבלים היתוליים. אביחי ברוך, מערכת וואלה! NEWS
ג'ון סנואו חי/מערכת וואלה! NEWS, אביחי ברוך

הילולי הקריוקי בזכרון יעקב

עם ישראל נולד לשיר וההוכחה לתזה הזו מגיעה בשיתוף פעולה חסר תקדים של רשת מועדוני הקריוקי "זורקים את המיקרופון" עם אחד ממוסדות התרבות המסעירים בארץ, מוזיאון העלייה הראשונה בזכרון יעקב. במסגרת פסטיבל הילולי הקריוקי בזכרון יעקב, מוזיאון העלייה הראשונה יהפוך, בלילה קסום אחד, למועדון שירה מעוצב.

בין חרמשים לאתי חפירה, יופעלו במקביל חמש במות קריוקי שכל אחת מהן מוקדשת לז'אנר קריוקי שונה: שירת ארץ-ישראל, פופ מקומי, פופ לועזי, רוק כבד וגלאם יפני. משתתפי הפסטיבל יוכלו ליהנות מכיבוד מיוחד שיוגש: צלחות חומוס קטנות מעוטרות בבצלצלי שאלוט מוקרמים בשום ובגבינת רוקפור.

צפו לליקוי מאורות חברים, לא פחות.

כרזות פסטיבלים היתוליים. אביחי ברוך, מערכת וואלה! NEWS
למישהו יש שיר של קובי פרץ בשלוף?/מערכת וואלה! NEWS, אביחי ברוך

פסטיבל אושיות הפייסבוק בגבעת שמואל

אנחנו עוקבים אחריהם ביומיום, מתוודעים למנהגי הקניות של נשותיהם, משתעשעים מהברקותיהם השנונות ומכתיבים את סדר היום שלנו לפי הגיגיהם הפוליטיים, ועכשיו תהיה לנו הזדמנות גם לפגוש אותם במציאות!

כל זאת, הודות לפסטיבל אושיות הפייסבוק בגבעת שמואל, אירוע ראשוני מסוגו שיפגיש על במה אחת את מיטב המוחות הגדולים של התרבות הישראלית ב-2016. בתפריט: "יש לך את זה ב-Small?", תחרות צבירת לייקים בין הוגי דעות משני צדי המפה הפוליטית; "לייק א Prayer", ערב מיוחד שישמיע את קולם של אשפי הרשתות החברתיות מן המגזר הדתי; ו"תכל'ס לא הבנתי מה כתבתם, אבל אתם נראים לא רע בתמונת הפרופיל", בו מיטב חתיכי וחתיכות המרשתת ישתפו אותנו בסטטוס הזוגי שלהם, תרתי משמע.

כמו כן, כחלק מן הקרבה הבלתי אמצעית שיציע הפסטיבל, יוכלו הנוכחים בו לקבל חתימות מאלילי הרשת החביבים עליהם, ובסיום אף להגדיל עשות ולחזור איתם באוטובוס הביתה.

כרזות פסטיבלים היתוליים. אביחי ברוך, מערכת וואלה! NEWS
העלו נקודה/מערכת וואלה! NEWS, אביחי ברוך

ערב הסטנד-אפ הגדול של נווה שאנן והסביבה

האוויר אולי מזוהם והסיכוי שלכם לחיות כאן עד היורו הבא קלוש, אבל אל חשש: צוות המורל של המדינה בדרך אליכם. כמיטב המסורת, נאספו גם הפעם טובי האנשים שמעולם לא שמעתם עליהם, אבל בטוחים שהם קורעים מצחוק כי קיבלו ארבעה לייקים מחברים. בין המשתתפים המפתיעים של השנה: רינת שיינברגר בסשן קורע שתורגם בעילגות מאיימי שומר, שלום מטלון בהפוך על הפוך של מזרחים צוחקים על אשכנזים והופעת אורח בלתי נשכחת של חנוך דאום.

ערב הסטנד-אפ נוצר והוקם על ידי פעילים חברתיים כשירות לציבור. אם פוטרתם לאחרונה, אם אתם סובלים מבעיות במשפחה או אם סתם סיימתם מערכת יחסים ארוכה, זוהי הזדמנות טובה לראות עד כמה מצבכם טוב יותר לעומת זה של אנשים אחרים ולהתעודד. הנחות בכניסה יינתנו למגדלי שפמים, מובטלים ומי שיוכל להוכיח שהוא מכיר מישהו מהמשתתפים.

כרזות פסטיבלים היתוליים. אביחי ברוך, מערכת וואלה! NEWS
רבי, כומר ואימאם נכנסים לפאב/מערכת וואלה! NEWS, אביחי ברוך

פסטיבל הסנאפצ'ט בפתח תקווה

מי יכול לשגר לשון מכולבת בצורה הכי מצחיקה? וכמה זמן אפשר לשמור באוויר סרטון עם לבבות מנצנצים? פתח תקווה, העיר שנעלמת מהתודעה מדי כמה ימים, משיקה באופן הולם את פסטיבל הסנאפצ'ט שיוקדש, כצפוי, לתופעה שכובשת אנשים מבוגרים שנמאס להם מפייסבוק וכעת מטרידים את חבריהם בצורה מגוחכת.

במשך שלושה ימים יהפוך מתחם התיירות של הקניון הבינוני בפתח תקווה למתחם קסום שירכז את כל האנשים המעצבנים בישראל. אוהלי טיפולים, סדנת נגינה בעוד, סשן מוזיקת פולק וליטוף חמוסים. אלה רק חלק מהצ'ופרים שממתינים לאנשים שפשוט לא יכולים להפסיק להקיא קשת בענן.

כרזות פסטיבלים היתוליים. אביחי ברוך, מערכת וואלה! NEWS
כה חדשני/מערכת וואלה! NEWS, אביחי ברוך

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בגבעתיים

אם לוונציה, ברלין ואפילו ניו יורק יש חגיגות פילמאיות בינלאומיות, אז למה שלגבעתיים לא תהיה אחת? רק מתבקש להמשיך את התנופה האורבנית והעירונית של העיר עם פסטיבל קולנוע כזה, שיפרסם את עצמו באמצעות הסיסמה הכי לא נדושה בעולם, "קאן זה כאן".

בתפריט: רטרוספקטיבה לעבודתה הקולנועית של אמיליה קלארק, כולל הקרנת בכורה מיוחדת על מסך ענק בכיכר ווהלין לעבודתה החדשה והלא מדוברת, "ללכת בדרכך"; חגיגות עשרים שנה ל"קשר דם" של יקי יושע, עם גרסה משוחזרת של הדרמה תוצרת הארץ, בנוכחות הכוכבת שלה, אביטל דיקר; ערב הקרנות סרטי סטודנטים תושבי העיר, שתאפשר חשיפה ראשונה לדור הבא של המלצרים והברמניות; וגולת הכותרת – מרתון טריילרים של להיטים שיוצגו בפסטיבלים אחרים בבוא העת. כמו כן, כמחווה למפגן המחאה הפמיניסטי של ג'וליה רוברטס בריביירה, יבדל עצמו האירוע בגבעתיים עם קוד לבוש בועט ועדכני, והמשתתפים יורשו להגיע לפרמיירות בסנדלים.

כרזות פסטיבלים היתוליים. אביחי ברוך, מערכת וואלה! NEWS
ורק לרמת גן כלום לא נשאר/מערכת וואלה! NEWS, אביחי ברוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully