וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכימיקלים בינינו: הכמיקל בראדרז יגיעו להופעה בישראל. כמה יעלה כרטיס?

30.5.2016 / 6:00

צמד המוזיקאים האלקטרוני הבריטי יגיע לישראל בנובמבר הקרוב, 18 שנה אחרי שביקרו כאן ונתנו די ג'יי סט. הפעם לראשונה יופיעו לייב עם הלהיטים הגדולים

יח"צ - חד פעמי

הצמד הבריטי הכמיקל בראדרז (טום רולנדס ואד סימונס) הוא חלוץ סאונד ששבר את חומות המיינסטרים. מאז הניינטיז יוצרים השניים מוזיקה אלקטרונית אינטליגנטית ששואבת השראה ממגוון עולמות מוזיקליים, ומאפיינה העיקרי הוא רמות אנרגיה גבוהות וסימפולים יוצאי דופן של קולות. הסגנון שלהם, שנקרא ביג ביטס, הפך למקור חיקוי ברחבי העולם.

תחילת הקריירה שלהם כדיג'יים שירתה אותם ביצירת מוזיקה שמסוגלת לסחוף קהל בהופעה ולספק את האוזן בה בעת. היכולת הזו הפכה אותם לאחד מהרכבי האלקטרוניקה היחידים שזכו להצלחה במצעדים האמריקאים והאירופאים במקביל, כמו גם לאהבת המבקרים. הם פרצו בסימפול קטעים של הרכבים כמו הפרודיג'י ופריימל סקרים, משם הדרך להקלטת חומרים מקוריים הייתה קצרה.

אלבומם הראשון "Exit Planet Dust" יצר תהודה מקומית ומעריצים מפורסמים כמו נואל גאלאגר מאואזיס, שגם התארח ב-"Setting Sun" מאלבומם השני ב-1997, "Dig Your Own Hole". האלבום השתלט על ראשי המצעדים עם הלהיט "Block Rocking Beats", שזיכה אותם בגראמי הראשון והפך אותם מהערת שוליים נישתית לתופעה חובקת עולם. מאז ועד היום הוציא הצמד שמונה אלבומי אולפן, האחרון שבהם ב-2015, עם להיטים עצומים כמו "Let Forever Be", "The Test", "Galvanize", "Star Guitar" ורבים אחרים; ושיתופי פעולה עם אמנים כמו הראפר קיו טיפ, בק, ג'ונתן דונהיו ממרקורי רב, הופ סנדובל, סנט וינסנט, הפליימינג ליפס, ריצ'רד אשקרופט, לורד, מיגל ועוד.

אל ישראל מגיעים השניים 18 שנה אחרי שעשו די ג'יי סט בארץ הקודש, הפעם לשם הופעה מלאה בגני התערוכה בתל אביב ב-12 בנובמבר 2016. כרטיסים במכירה מוקדמת החל מ-239 ש"ח וחבילות VIP במלאי מוגבל ב-544 ש"ח, ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully