וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלומה נפתרה: "Ugly Naked Guy" מ"חברים" נחשף לראשונה

1.6.2016 / 14:15

אחרי שנה ארוכה של חיפושים, מצא כתב ההאפינגטון פוסט את השחקן שגילם את הדמות המיתולוגית בסיטקום משנות ה-90. "שמרו על זהותי בסוד משום שפחדו שזה ייפגע לי בקריירה", הוא מסביר

צילום מסך

הוא אמנם לא התאהב, עסק בעבודות נחותות או טעה בשמה של אשתו בחתונה, אבל איש עירום ומכוער (Ugly Naked Guy) היה ונותר חלק בלתי נפרד מחוויית "חברים" השלמה שלנו. במשך שנים נותרה זהותו של מר מכוער בסוד, אך כעת היא נחשפת הודות לתחקיר של הכתב טוד ואן לולינג מההאפינגטון פוסט. אחרי שנה של חיפושים נרחבים בחברות הפקה, פורומים וסוכנויות שחקנים, נמצא סוף סוף ג'ון האוגן.

האוגן אישר בשיחת טלפון עם הכתב שהוא אכן הנודיסט שחלון דירתו ניצב ממול חלונן של רייצ'ל ומוניקה. במקור אמורה היתה הדמות להופיע רק בפרק אחד, אולם בעקבות התגובות החמות של המעריצים, הוזמן האוגן לפרק נוסף שבו רוס מנסה לשכור את דירתו לאחר שהוא עוזב. "אני ודיוויד שווימר לבשנו בוקסר בסצנה ההיא והרגשנו מאוד בנוח", סיפר האוגן, "הם צילמו את זה כך שייראה כאילו אנחנו עירומים".

האוגן סיפר שזהותו נשמרה בסוד משום שהמפיקים לא רצו לפגוע לו בקריירה, אלא שהוא דווקא נראה גאה מאוד במורשת שלו. "שיחקתי בהרבה סיטקומים ו'חברים' היה ונותר האהוב עלי. כולם התייחסו אליי כאילו הייתי חלק בלתי נפרד מהמשפחה".

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully