וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם Wild Nothing

3.6.2016 / 0:00

יוצר האינדי Wild Nothing, או בשמו האמיתי ג'ק טייטום, מגיע לישראל להופעה ראשונה. רגע לפני הוא סיפר לנו על השירים שהשפיעו על יצירתו יותר מכל. האזינו לבחירות

Roxy Musice - True To Life

זה שיר שאני לא מפסיק לשמוע לאחרונה. אני אוהב את AVALON, הוא ללא ספק אחד האלבומים האהובים עלי, אבל לעיתים קרובות אני מדלג/מעביר קדימה לשיר הזה. הוא נורא מרגיע אבל גם נותן תחושה משונה של עצבות כזאת. אפקט הטרמולו על הקולות מעולה.

The Boxtops - The Letter

הוידאו הזה מעולה מכמה בחינות. קודם כל זה שיר מעולה, במיוחד לאור העובדה שזה אלכס צ'ילטון (לפני BIG STAR) בשירה. שנית, אני לא יכול לצפות בהופעה הזאת מבלי לצחוק. יש הרבה קטעי וידאו מעולים של להקות שמשחקות עם העובדה שהשיר מוקלט מראש' אבל פה מדובר בדבר האמיתי. שימו לב לנגן הקלידים.

Horace Andy - Show And Tell

לאחרונה אני מכור לרגאיי. אי אפשר לטעות עם ההקלטות של STUDIO ONE. השיר הזה הוא דוגמה טובה לסוג הרגאיי שאני אוהב. זה באמת נורא דומה למוזיקת נשמה אמריקאית בהמון מובנים, שזה משהו שאני באמת אוהב. זה הכל במלודיות.

Leroy Huston - Love, Oh Love

לאחרונה אני מקשיב הרבה לתקליט הזה. ב- SOUL, כמו בכל ז'אנר מוזיקלי אחר, יש כל כך הרבה פנינים שלא שמענו עליהן. אני לא בטוח עד כמה התקליט הזה אנונימי אבל LEROY HUTSON הוא לא שם מוכר למרות שאני חושב שהשיר הזה יכול לעמוד בכבוד מול קלאסיקות של מארווין גיי ואל גרין.

Dolly Parton - Potential New Boyfriend

הקלידן שלנו מאט, משמיע הרבה את השיר הזה חצי בצחוק בואן. זה שיר נורא קליט, אבל ההופעה הזאת היא הדבר שהכי מצחיק אותי בעולם. אף אחד בלהקה אפילו לא מתאמץ להיראות כאילו הוא באמת מנגן. אני מת על זה. ללא ספק שווה לחכות לסולו גיטרה.

Fatima Yamaha - What's a Girl To Do

הלכנו לקזינו בדטרויט והקשבנו לשיר הזה אחרי שעזבנו. זה היה בשתיים בלילה וכל הרחוב הוצף באדים מפתחי הביוב. זה היה סוריאליסטי לחלוטין והשיר הזה היה הסאונדטרק המושלם לסיטואציה.

Talking Heads - Born Under Punches

"Stop Making Sense" הוא ללא ספק אחד מסרטי ההופעות הטובים בכל הזמנים, אבל זה השיר האהוב עלי של "Talking "Heads' וזאת גם ההופעה האהובה עלי. הלוואי ויכולתי להיות שם בזמן אמת, חוויה משנת חיים.

  • עוד באותו נושא:
  • Wild Nothing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully