וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם עזרא פורמן

5.6.2016 / 6:34

זמר האינדי עזרא פורמן יגיע לישראל לשתי הופעות. רגע לפני ביקשנו ממנו לבחור את האלבומים והשירים שהשפיעו עליו יותר מכל. האזינו לבחירות

The Sex Pistols - NeverMind The Bollocks

פאנק רוק זו המוזיקה הראשונה שאהבתי בתור המוזיקה שלי (בניגוד למשהו שההורים שלי הכירו לי), וזה היה אחד מהרגעים הכי טובים. לא אכפת לי מהאספקטים המזוייפים והאידיוטים של הסקס פיסטולס: הדרך שבה ג'וני רוטן שר שינתה את החיים שלי לנצח.

John Lennon - Plastic Ono Band

כשהתחלתי לחלום על להיות כותב שירים, זה היה האור שהראה לי את הדרך. השילוב של הרכות והזעם הוא כנה, מחשמל וממלא בהשראה.

Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea

אני חושב שזה האלבום שאני הכי אוהב אי פעם, ואני מהסס למנות אותו בתור השראה כי הוא כל כך טוב וכל כך מוזר, שזה נראה בלתי אפשרי שאי פעם אוכל לנסות להביא אספקטים ממנו למוזיקה שלי. אבל הוא עיצב אותי בצורה בלתי ניתנת לתיאור.

Lucinda Williams - World Without Tears

לוסינדה וויליאמס הכירה לי שירי קאנטרי וסוג של כתיבת שירים מסורתית, והיא מביאה את הקרביים שלה לשירים שלה. אני מנסה לכתוב כמוה כי השירים שלה גורמים לי להרגיש רגשות פיזיים אמיתיים.

Paul Baribeau - Paul Baribeau

הבחור הזה לא יומרני ולא מסחרי וזה מאד קל לפספס אותו, אבל הוא אחד מכותבי השירים הכי טובים אי פעם. הוא טוב כמו ברוס ספרינגסטין (וזה אומר משהו) אבל הוא הרבה יותר פאנק, יותר רגיש והרבה יותר פשוט.

Girls - Album

באיזשהו שלב שבו נאבקתי להצליח עם הלהקה שלי, לא יכולתי יותר והרגשתי שאני לא יכול לכתוב יותר שירים. התאהבתי באלבום הזה וזה החזיר אותי בחזרה לחיים. המולדיות מבריקות והפרספקטיבה פצועה ומוזרה מאד.

I'll Be Home - Nilsson Sings Newman

אני חושב שהקשבתי לאלבום המוזר והמקסים הזה יותר פעמים מלכל אלבום אחר. בסביבות 2011 הוא גרם לי להתאבסס עם הרעיון של לעזוב את הלהקה שלי וליצור אלבום סולו שיהיו בו המון שירים. בסוף האלבום הזה עזר לי להגיע להחלטה להקים את Ezra Furman & the Harpoons, ולהתחיל תקופה חדשה בחיים.

seperator

עזרא פורמן יופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-21 ביוני ולמחרת במזקקה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully