וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי בתי המשפט בישראל פסקו: המחזמר "סיפור הפרברים" טוב יותר מ"שיער" ו"קזבלן"

7.6.2016 / 17:19

המחזמר "סיפור הפרברים" יוצג במסגרת ערב סגור של שופטי מערכת בתי המשפט ובנות/בני זוגם. העלות: כ-100 אלף ש"ח. קראו את פסק הדין האמנותי שמנמק למה מחזמר זה הועדף

באדיבות תיאטרון הקאמרי

(בודאו: קטע מתוך המחזמר "סיפור הפרברים" של תיאטרון הקאמרי)

seperator

מהו המחזמר האהוב ביותר על השופטים? בעמדת השופטים התקבלה ההכרעה. התברר כי המחזמר הטוב ביותר מבחינתם הוא "סיפור הפרברים" של תיאטרון הקאמרי.

סיפור הפרברים. רונן אקרמן,
מתוך "סיפור הפרברים" של תיאטרון הקאמרי/רונן אקרמן

אם חשבתם שמדובר בהכרזה של שופטי פרס התיאטרון או של שופטי תוכנית ריאליטי מוזיקלית, טעיתם. במקרה זה, מדובר באופן מפתיע בבחירה אמנותית של שופטים אמיתיים של בתי המשפט בארץ. אלה בחרו כי במסגרת ערב סגור של שופטי מערכת בתי המשפט ובנות/בני זוגם, שיתקיים באחד מערבי ספטמבר או נובמבר השנה, הם יצפו במחזמר "סיפור הפרברים" של הקאמרי, שביים צדי צרפתי. כך עולה ממסמך של הנהלת בתי המשפט, שהגיע לידי וואלה! תרבות. במחזמר משחקים בין השאר משי קליינשטיין, עידו רוזנברג, רונה לי שמעון, גלעד שמואלי ושלמה וישינסקי.

פסק הדין אמנותי במסמך קבע: "'סיפור הפרברים', מחזמר חדש ואיכותי, נמצא מתאים מבחינת רמתו האמנותית ותכניו. לארוע מוזמנים כל השופטים והרשמים במערכת". במסמך מצויין כי עלות הארוע יעמוד על 97,300 ש"ח. עוד צויין כי "במקביל נבדקו גם עלויות של מחזות הזמר 'שיער' ו'קזבלן' והתקבלו הצעות מחיר זהות. מחזות אלו ותיקים יותר ורבים מאוד צפו בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully