וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראית בארבי אנושית אחרי שמורידים ממנה את האיפור והשיזוף?

13.6.2016 / 8:40

ג'ייד מבריטניה היא מעריצה של בארבי וחולמת להיראות כמו הבובה המושלמת. לצורך כך היא נעזרת באיפור כבד, שיזוף מוגזם וניתוחים פלסטיים. אולם השתתפות בתוכנית "מייק אנדר" חשפה את יופייה הטבעי והיא הבטיחה להשתנות

Channel 5

אישה שהפכה את עצמה ל"בארבי אנושית" הודתה שהיא נראית "100 אחוז יותר שווה" אחרי שעברה מייק אנדר וחזרה למראה הטבעי שלה. ג'ייד בת ה-20 מבריסטול, בריטניה התבקשה לוותר על הבלונד המחומצן, התוספות זולות והשיזוף מזוייף ובתמורה צוות של סטייליסטים הוציא ממנה את הטוב ביותר בתוכנית חדשה של ערוץ 5 הבריטי.

כנערה, ג'ייד עברה ניתוח הגדלת חזה ממידה A ל-G ונהנתה להשוויץ בנכסיה בבגדים ורודים וחושפניים, למורת רוחה של אמה. היא סיפרה לסטייליסטים כי היא אוהבת את המראה הצעקני שלה למרות שהוא גורר תגובות שליליות לא פעם.

ג'ייד הוסיפה שכדי להיראות כמו בארבי היא מחמצנת את שיערה פעם בחודש ומורחת קרם שיזוף פעמיים ביום, ואם היא לא עושה זאת היא "מרגישה עירומה". "בארבי היא הבובה המושלמת ואני מנסה להיראות כמוה", אמרה ג'ייד. "אם מישהו אומר שאני נראית כמו בובה מתנפחת אני לוקחת את זה כמחמאה. המראה הזה מוגזם אבל נותן לי ביטחון".

100% HOTTER. צילום מסך
ג'ייד כ"בארבי" לפני המהפך./צילום מסך

ג'ייד סיפרה שללא מראה הבארבי שלה היא מרגישה נורא ולא מסוגלת אפילו לצאת למכולת. בסקר שערך צוות התוכנית המראה של ג'ייד זכה לציון 2 מתוך 10 ולאחריו היא הסכימה לעבור את המייק אנדר כדי לשפר את ציון.

עוד באותו נושא

"בארבי האנושית": היופי הורס את לי חיי האהבה, רוצים ממני רק מין

לכתבה המלאה
ג'ייד הברבי אחרי מייק אנדר. CHANNEL 5, צילום מסך
בחזרה לטבעי: ג'ייד אחרי המהפך./צילום מסך, CHANNEL 5

המהפך כלל צביעת שיערה של ג'ייד בצבע כהה יותר והרכבה של תוספות איכותיות יותר שלא יפגעו בשיערה. השיזוף נמחה ובמקומו היא אופרה במראה טבעי. כמו כן הבגדים הצעקניים הוחלפו בשמלה סולידית שאינה חושפת יותר מדי. התוצאות היו יותר ממשביעות רצון. "עכשיו אני מרגישה כמו טיפשה בגלל איך שהתלבשתי. מה חשבתי לעצמי?" הודתה הבארבי לשעבר.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully