וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קסם על הבמה": התגובות ל"הארי פוטר והילד המקולל"

8.6.2016 / 11:43

בווסט אנד בלונדון נערכה אתמול ההצגה המקדימה הראשונה של מחזה ההמשך לעלילות "הארי פוטר" ושאר החברים. תגובות הצופים היו נרגשות ונרעשות פה אחד

אתמול (שלישי) נערכה בווסט אנד בלונדון הצגה מקדימה של המחזה "הארי פוטר והילד המקולל", שלמעשה משמשת כהמשך לסדרת הספרים הפופולארית של ג'יי קיי רולינג. הסופרת ציינה בעבר שמי שיראה את המחזה יבין מיד מדוע זהו הפורמט שבו הוא מסופר, ולא כספר נוסף. המחזה מתרחש 19 שנה אחרי מאורעות הפרק האחרון, ומציג את גיבורי הסדרה הבוגרים ואת ילדיהם, עם הבדל ניכר במיוחד: הרמיוני גריינג'ר היא כעת שחורה.

הצופים שהגיעו למקום המתינו בתור עצום ממדים, כפי שניתן לראות בווידאו למעלה מטיים אאוט לונדון, ורבים מהם פנו כמובן אל הרשתות החברתיות כדי לחלוק חוויות ותמונות. "בלי ספוילרים בינתיים", צייץ אחד הצופים, "'ילד מקולל' לגמרי מדהים וכל מה שאי פעם רציתי". אחר צייץ: "הקסם על הבמה בהצגה הזו נפלא. והמוזיקה של אימוג'ן היפ נהדרת". בשלב ההפסקה השנייה צייצה מישהי: "בכיתי שלוש פעמים", ואחרת כתבה, "עזבו אתכם מהחלק השני - אני צריכה לראות את החלק הראשון של החלק הראשון שוב. בימוי וסיפור מבריקים". ואילו עמוד המעריצים MuggleNet Live! סיכם: "זה מעבר למשהו שאי פעם דמיינו".

הצופים דיווחו על מעידה אחת בלבד: ההצגה השתמשה בינשופים אמיתיים ואחד מהם נמלט והחל לרחף ברחבי האולם. את ההפסקה הראשונה ניצל צוות ההפקה כדי לנסות ללכוד אותו מאחורי הקלעים, כך דיווח אחד הצופים. עדיין, נשמע כמו משהו שרק מוסיף לחוויה, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully