וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטישמיות מכה שנית? ההמשכון ל"פסיון של ישו" בדרך

10.6.2016 / 12:51

12 שנה לאחר ש"הפסיון של ישו" שבר קופות, הואשם באנטישמיות ונגנז בארץ, פורסם היום רשמית כי מל גיבסון עובד על המשכון. הימור: גם הפעם הסרט לא יפתח את פסטיבל ירושלים

בתריסר השנים שחלפו מאז היה "הפסיון של ישו" של מל גיבסון לשובר קופות ענקי ולתופעת תרבות, הסתובבו שלל שמועות על הכוונות להפיק לו סרט המשך. היום, הן קיבלו אישור רשמי.

לפי דיווחים בתקשורת העולמית, התסריטאי רנדל וואלאס, מי שבעבר כתב עם האוסטרלי את "לב אמיץ" זוכה האוסקר, אישר כי הוא וגיבסון אכן עובדים על המשכון. העלילה, מן הסתם, תעסוק בקימתו לחיים של ישו. "יש לנו עוד המון מה לספר עליו", אמר שותפו של הבמאי, אך לא הוסיף עוד פרטים לגבי העלילה, הליהוק וכדומה.

כזכור, "הפסיון של ישו" עורר בזמנו מחלוקת בשל הדרך בה הציג יהודים ואת המעורבות שלהם לכאורה בצליבתו של גיבורו. גיבסון הואשם באנטישמיות, והסרט לא הופץ מסחרית בישראל וגם לא הוצג בה בטלוויזיה או הוקרן בה באיזושהי מסגרת רשמית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעולם לא הוצג בארץ. מתוך "הפסיון של ישו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן, הסתבך גיבסון בשלל תקריות, כולל כמה אנטישמיות, מה שגרם להרחקתו מן הזירה הציבורית למשך זמן. בשנים האחרונות שיקם את מעמדו וחזר למרכז הבמה, ולפני כחודש אף זכה לככב בטקס הסיום של פסטיבל קאן ולהיות מי שמעניק את דקל הזהב לזוכה.

כרגע לא ידוע מתי יתחילו צילומי "הפסיון של ישו 2" ומתי יגיע לאקרנים, אבל אין ספק שגם הפעם הדבר יעורר הרבה רעש, וכבר כעת הרשת סוערת ומלאת התייחסויות לנושא.

כמה ציוצים נבחרים בנושא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully