וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של רות נודלמן

27.7.2016 / 9:12

הכירו את המוסיקאית שגדלה במסגרת דתית לאומית ומאז הספיקה לחזור בשאלה, ללמוד מוסיקה ולנגן עם מיטב האמנים ולחזור שוב בתשובה. בחודש יולי היא תופיע מול קהל חי במסגרת אירועי "במה פתוחה" של יריד המזרח

אתר רשמי

במסגרת אירועי "במה פתוחה" ביריד המזרח שבנמל תל אביב יתקיימו בימי רביעי במהלך חודש יולי הופעות של מוסיקאים, יוצרים והרכבים צעירים/ות שנבחרו להופיע מול קהל חי.

מי שתנסה לכבוש את לב הקהל היא רות נודלמן, בת 31 מתל אביב, גדלה כילדה חרדית חייבת הרבה למוסיקה, שחשפה בפניה נדבכים חשובים של העולם החילוני-מערבי. "אנחנו גרים מתחת לבית כנסת ומארחים בכל סוף שבוע 30 איש לסעודות", היא מגלה. "חזרתי בשאלה ושוב חזרתי בתשובה, התחתנתי תוך חודשיים לאחר שהכרתי את בעלי כיום. הנס הגדול הוא שהצלחתי להשאר מוסיקאית וגם לא לוותר על חיים תורניים וחשיבה עצמאית בתוכם".

הופעתה של רות נודלמן תתקיים ב-6 ביולי, בנוסף ל-5 מוסיקאים צעירים שיקבלו הזדמנות לבצע את שיריהם מול קהל הטריבונה.

אירועי במה פתוחה ייחתמו ב-27 ביולי במפגש אמן שיעניק הזמן ירמי קפלן במהלכו תינתן לקהל הזדמנות חד-פעמית לחוות פגישה בלתי אמצעית בין אמן לקהל וההאזנה לביצועים אינטימיים, כמעט "עירומים" לחלוטין, המחזירים את השירים לאופן בו נכתבו, מלווים בשיחה על "אחורי הקלעים" של המוסיקה, על תהליך היצירה והסיפורים הסובבים את השירים שכולם מכירים. הופעה בזווית מעט שונה, משולבת בדו-שיח עם הקהל, פתוחה לשאלות, המספקת את יצר הסקרנות הטבעי של המאזין אל מול המוסיקאי. רוט יבצע גם את מיטב שיריו.

רשימת המוסיקאים הצעירים שיופיעו ב-27 ביולי תכלול את המוסיקאי ויוצר הרוק נועם פנחסוב, היוצרת בבת בן יהודה שנמצאת לקראת אלבום ראשון, זמרת הנשמה חגית גלעדי, יוצאת "דה ווייס 2" נופר כהן, הרכב הרוק פזי והקומפרסורים ובוגרות להקת חיל הים סתיו ,טל ואביב.

- ניהול אמנותי והפקה מאיה פוגל
- הזכות לשינויים שמורה

וואלה! NEWS בשיתוף יריד המזרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully