וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסיקאית שביקשה להקליט שיר אחד והוציאה אלבום

17.7.2016 / 9:42

מאור נאווי הרגישה שהשירים מתפרצים ממנה ושנכנסה להקליט חיכתה לה הפתעה. "מתוך המקום הזה כתבתי וברגעים המזוקקים האלה של הכתיבה ושל ההקלטות התקיימתי. הייתי נוכחת, מחוברת בכל שניה"

אתר רשמי

במסגרת אירועי "במה פתוחה" ביריד המזרח שבנמל תל אביב יתקיימו בימי רביעי במהלך חודש יולי הופעות של מוסיקאים, יוצרים והרכבים צעירים/ות שנבחרו להופיע מול קהל חי.

מוסיקאית שמפליאה בחיבור הרגשי שלה ליצירות שלה, היא מאור נאווי, בת 33 מתל אביב. מאור מעידה על עצמה כמי שביקשה להקליט שיר אחד והוציאה ממנו אלבום שלם. "השירים רק חיכו להתפרץ", היא אומרת, "האלבום התחיל רק כשאני התחלתי. עמו תהליך של התקלפות. למדתי שכשמפוררים עטיפה מאבדים שכבות של הגנה. מתוך המקום הזה כתבתי, וברגעים המזוקקים האלה של הכתיבה ושל ההקלטות התקיימתי. הייתי נוכחת, מחוברת בכל שניה".

מאור נאווי תופיע ב-20 ביולי, בנוסף ל-5 מוסיקאים צעירים שיקבלו הזדמנות לבצע את שיריהם מול קהל הטריבונה.

במהלך הערב יעביר המוסיקאי חמי רודנר מפגש אמן במהלכו תינתן לקהל הזדמנות חד-פעמית לחוות פגישה בלתי אמצעית בין אמן לקהל וההאזנה לביצועים אינטימיים, כמעט "עירומים" לחלוטין, המחזירים את השירים לאופן בו נכתבו, מלווים בשיחה על "אחורי הקלעים" של המוסיקה, על תהליך היצירה והסיפורים הסובבים את השירים שכולם מכירים. הופעה בזווית מעט שונה, משולבת בדו-שיח עם הקהל, פתוחה לשאלות, המספקת את יצר הסקרנות הטבעי של המאזין אל מול המוסיקאי. רודנר יבצע גם את מיטב שיריו.

רשימת המוסקאים הצעירים תכלול את דביר דהן, מוזיקאי ויוצר רוק ישראלי יהודי, רונן פרי, זמר ויוצר שבאחרונה הוציא את אלבום הבכורה "אם מישהו שואל", עדי בר, פסנתרנית וזמרת שמתעסקת בעיקר במוסיקה מקורית, רונן ירקון, פסנתרן רוק שנמצא לקראת אלבומו השלישי "תעוזה" ועינת יוספיאן, זמרת פופ, בוגרת מגמת מוסיקה ולהקה צבאית.

- ניהול אמנותי והפקה מאיה פוגל
- הזכות לשינויים שמורה

וואלה! NEWS בשיתוף יריד המזרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully