וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אללה פוליס: מוסלמים קיצוניים התפרצו למסיבת האזנה של רדיוהד ותקפו את המעריצים

18.6.2016 / 11:31

בעת מסיבה שנועדה לקדם את האלבום החדש של הלהקה האהובה בעיר איסטנבול, התפרצו קבוצת איסלמיסטים שזעמו על חילול הקודש בעת תקופת הרמדאן

חוסר סובלנות תרבותי באיסטנבול: במהלך סוף השבוע האחרון הותקפו מעריצי להקת רדיוהד, ששהו במסיבת האזנה בחנות תקליטים בעיר, בידי קבוצת גברים מוסלמים.

מסרטון שצילם אחד מהמעריצים ששהו במקום עולה כי המתנגדים התפרצו לחנות התקליטים "Velvet Indieground" וביקשו מהנוכחים להתפנות בצעקות ודחיפות. בהמשך השליכו התוקפים כיסאות ומוטות ברזל על המעריצים שנסו על נפשם, כל זאת בטענה שחיללו את קודש הרמדאן כי שתו אלכוהול במסיבה. לא ידוע כמה מעריצים נפגעו בתקרית ומה חומרת הפגיעה בהם. אחד מבעלי החנות פרסם עדות מההתרחשות באתר Reddit. "הם היו נחושים להרוג אותנו", כתב. "יותר מ-20 גברים היכו אותנו בעזרת צינורות מתכת. בקבוקי בירה נופצו לנו על הראש. אין לי מושג איך יצאנו משם. אחלוק את הפרטים אחר כך, חברים. רק מקווה שאיש לא ימות".

מסיבת ההאזנה נועדה לקדם את האלבום החדש של הלהקה האנגלית האהובה, "A Moon Shaped Pool". במסגרתה נערכה מכירת תקליטי ויניל במהדורה מוגבלת והושמעו פלייליסטים שנאצרו במיוחד לרגל האירוע.

"ליבנו יוצא אל אלה שהותקפו הלילה ב-'Velvet Indieground'", מסרה להקת רדיוהד בתגובה. "אנחנו מקווים שיבוא יום ונוכל להתבונן אחורה אל מעשים כאלה של חוסר סובלנות ולהתייחס אליהם כנחלת עבר. לעת עתה אנחנו רק יכולים להציע למעריצנו באיסטנבול אהבה ותמיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully