וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: איך נשמע קריוקי ברכבת הרים?

21.6.2016 / 11:30

סלינה גומז וג'יימס קורדן שרים ביחד במקום הכי לא צפוי שיש, במאי חדש לסרט האימה שאותו נטשו קיצ'לס ופפושדו והקאמבק של "הקומדי סטור". לייב בלוגינג תרבותי

14:56 - בלייק לייבלי שולטת בדמויות הארי פוטר

בלייק לייבלי מככבת בימים אלה בסרט אימה חדש בשם "The Shallows", וזה בדיוק הזמן לקפוץ לתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון כדי לקדם אותו. השניים התחרו במשחק טריוויה סוער במיוחד, שכלל מילים בספרדית, דמויות בהארי פוטר ומילים בנות ארבע אותיות.

11:20 - אחרי הפרישה של קיצ'לס ופפושדו, במאי חדש ל"משאלת מוות"

במרץ האחרון הכריזו צמד הבמאים הישראלים ישי קיצ'לס ונבות פפושדו ("מי מפחד מהזאב הרע") על הפרויקט ההוליוודי הראשון שיביימו יחד - רימייק לסדרת סרטי הנקמה "משאלת מוות" משנות ה-70.

אולם אחרי פחות מחודשיים פרסמו השניים הודעה על פרישתם מהפרויקט. בין היתר נאמר כי בעיות לוחות זמנים וחילוקי דעות לגבי התסריט ומהות הפרויקט, היו מהגורמים שהובילו להחלטה.

חודש חלף וכעת לפרויקט יש במאי חדש. אלי רות', מבמאי ומפיקי האימה הבולטים של השנים האחרונות, יוביל את הסרט בכיכובו של ברוס וויליס. העלילה תגולל את סיפורו של אדם שיוצא למסע נקמה קטלני, אחרי שבתו ואשתו הותקפו מינית ונרצחו.

11:18 - סלינה גומז לוקחת את ג'יימס קורדן לפארק שעשועים

סגמנט הקריוקי בנסיעה של ג'יימס קורדן הפך כבר מזמן למקום שאליו כל כוכבי הפופ רוצים להגיע. הפעם החליטה סלינה גומז לשדרג את המפגש עם מגיש תוכנית הלילה של CBS לקריוקי ברכבת הרים.

בין שייקים מוזרים של ג'ינג'ר לשירים החדשים של גומז מהתקופה האחרונה ("Come & Get It"', "Hands To Myself" ו-"Kill Em with Kindness", הם פירגנו גם לחברה הטובה טיילור סוויפט עם ביצוע ל"Shake It Off".

11:12 - אסף אשתר עושה קאמבק ל"קומדי סטור"

בשנות התשעים עם תחילת דרכו של ערוץ 2, היה "יש לי" של אסף אשתר אחד מהדמויות הכי מוכרות בתרבות הישראלית. מאז עברו יותר מעשרים שנה, אבל פרץ נוסטלגיה שתקף את אשתר במהלך טיול לוותיקן, הוביל לרגע הקאלט הבא.

11:00 - טריילר מלא ראשון ל"Westworld"

ב-HBO מפחדים לדבר על זה, אבל הסיום של "משחקי הכס" כבר נראה מעבר לפינה. בין אם מדובר בעונה אחת או בשתיים נוספות, סדרת הדגל המצליחה כל כך של הרשת מתכנסת ללא ספק אל היישורת האחרונה. ובעוד שההימורים האחרים של HBO בשנים האחרונות לא זכו להצלחה מסחררת (בעיקר בולט הכישלון של "ויניל"), לפחות מהצצה ראשונה עושה רושם ש"Westworld" יכולה להיות היורשת של סדרת הפנטזיה.

ההפקה של "Westworld" עברה אינספור טלטלות מאז הוכרז הפרויקט לראשונה ב-2013, כולל דחיות רבות, צילומי המשך ושערוריה ענקית אחת עקב הדרישה מניצבים לעירום מלא וקיום יחסי מין מפורשים. אבל כעת נראה שהכל מוכן לצאת לדרך.

עלילת "Westworld" מבוססת על סרט מד"ב בעל אותו שם מ-1973. במרכזה עומד פארק שעשועים המאוכלס בכפילים מלאכותיים של בני אדם, שמתחילים להתעורר יום אחד ולפתח תודעה ורצונות עצמאיים. הסדרה תעלה לשידור באוקטובר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully