וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 100: ידיעות הטראש הכי טובות של השנתיים האחרונות

23.6.2016 / 0:00

במשך כשנתיים חפרנו בפינות המעופשות של האינטרנט על מנת להביא לכם את מיטב הסיפורים שלא ידעתם שאתם רוצים לקרוא. כעת, כש-99 מדורים כאלו מאחורינו, החלטנו להיזכר במיטב

הכי מובן מאליו

טור הבכורה של ג'אנקית הביא עמו את הסקופ הבא: "המדיום מלונג איילנד" היא לא באמת מדיום. מתברר שמי שמחזיקה תוכנית טלוויזיה שלמה שבנויה על היכולת שלה לתקשר עם המתים מתבססת למעשה על טכניקות מקובלות יותר, כמו למשל, תחקיר. זה לא הפריע לה להמשיך לעוד שלוש עונות של תקשורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאונה, תרזה קפוטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכי מוגזמת

הסיפור על זואי פנסי הוא דווקא די עצוב. הצעירה הבריטית סבלה מהתקפי אפילפסיה שנגרמו מהאזנה לראפר Ne-Yo, ולכן עשתה את הדבר ההגיוני ועברה כריתת אונה. ולא, נגיד, נמנעה מלהאזין לו. Ne-Yo, מבחינתו, ממשיך להוציא שירים כאילו זה לא מסוכן.

הכי בדיעבד, זה לא היה שווה את זה

אילו היינו יכולים, היינו שואלים את הצעירה הצ'יליאנית שהשתתפה בתחרות דוחה במיוחד וזכתה בה, איך היה בפסטיבל המוזיקה האלקטרונית אליו קיבלה כרטיסים. סביר להניח שתשובתה תהיה "וואלה לא, לא היה שווה ללקק קצפת מישבנו של שדרן הרדיו בשביל זה". לפעמים צריך ללמוד בדרך הקשה.

רדיו ביזאר. טוויטר, צילום מסך
המטרה מקדשת את האמצעים/צילום מסך, טוויטר

הכי לימונדה מלימונים

אנשים שמנצלים את הדמיון שלהם לאנשים אחרים לטובת בצע כסף זכו תמיד להערכה מיוחדת מצד המדור, שכן הם השכילו לנצל את מה שנתן להם הטבע בלי טיפת מאמץ, וזה כישרון בפני עצמו. לכן פרס ה"לימונדה מלימונים" מוגש לאמין דז'ינובצ'י, שהצליח לעשות קופה למרות שהוא דומה לאדם השנוא בהיסטוריה האנושית, אדולף היטלר. פרס על השתתפות מקבל רומן בורצב, כי הוא דומה ללאונרדו דיקפריו ואלו נתונים עמם הרבה יותר פשוט להתהלך בעולם שלנו.

ההסבה המקצועית הכי יומרנית

יש גם מי שלוקח את עניין הדמיון רחוק מדי, כמו למשל סוכנות הכפילים הבריטית שמנסה להרחיב את מאגר השירותים שלה. בנוסף לליהוק הכפילים לפרסומות, ושליחתם להשקות ולאירועים פרטיים, שואפים בסוכנות להפוך גם לבנק זרע. החיים נתנו להם לימונים והם מנסים לעשות וודקה אשכוליות: סחתיין.

הכי הגמל שלא רואה את הדבשת

רצינו להעניק לוויין אולברייט את פרס הנשמה הטובה, על מלחמתו בתוכניות ריאליטי דוגמת "הרווק" ובסבל שהן גורמות לנשים. אבל אז קלטנו שהוא עבריין מין מורשע המרצה עונש מאסר ממושך, ואמרנו לו "בוא, תתחיל אולי עם הסבל שגרמת אתה לנשים ואז נדבר".

הפורמט הכי מיותר

לא תמיד אנחנו שומעים יותר מדי על טלוויזיה אירית, אבל כשכן, סמכו עליהם שזה יהיה מוזר. כמו למשל תוכנית השידוכים "בחר את הטרמפ שלך", שמאפשרת למשתתפיה לבחור בין דייט לבין שוברים לטיפול במוסך. בקיצור, מישהו הביא פורמט שמשדך בין בעלי רכבים לבעלי מוסכים.

תיאוריית הקונספירציה הכי אמינה

לאורך השנים אירח המדור מספר תיאוריות קונספירציה, כאלה ששמטו לסתות אך שניה אחרי זה גרמו לנו למלמל "לא, אין מצב". התיאוריה הכי אמינה היתה זו הגורסת כי אבריל לאבין מתה והוחלפה על ידי כפילה. ממש כמו פול מקרטני. זה נשמע הזוי, אבל כשמסתכלים על התמונות ועל השינוי המוזיקלי שעברה הזמרת, קשה שלא לתהות: האם זו באמת אותה אחת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי זו האבריל האמיתית? נסו לנחש/מערכת וואלה!, צילום מסך

משימת הריאליטי הכי מבלבלת

ג'מה קולינס היא כוכבת ריאליטי בריטית שהתארחה בשנה שעברה בתוכנית המציאות "אני סלבריטי… קחו אותי מכאן", שם התמודדה עם המשימה הכי מבלבלת שראה המדור: לאכול איבר מין של קרוקודיל. קולינס חששה שהמעדן עלול לגרום לה להרות, או שאולי היא בכלל התבדחה, אבל מה אנחנו באים לה בביולוגיה עכשיו. עדיף להיזהר מאשר להצטער.

קרוקודיל. ShutterStock
אף קרוקודיל לא נפגע בעת כתיבת המדור/ShutterStock

החלום שהכי עומד להישבר

מימיו הראשונים של המדור, צ'רלי שין היה חבר קבוע, ונעמוד לצידו בכל אשר יילך. עם זאת, ההבטחה שלו למצוא תרופה לאיידס מסתמנת קצת כחלומות באספמיה. הלוואי שהוא יצליח, אבל סביר יותר להניח שהתקדמות הפיתוחים התרופתיים לטיפול בה יגיעו דווקא ממקומות אחרים. אל תפסיק להאמין, צ'רלי.

צ'רלי שין. GettyImages
בהצלחה! צ'רלי שין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully