וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חיפשה אחרי או'קונור; או'קונור: "המשטרה משקרת"

24.6.2016 / 14:00

משטרת שיקגו פתחה בחיפושים אחרי הזמרת, לאחר שבן משפחה דיווח כי איימה להשליך את עצמה מגשר בעיר. בשעות האחרונות פורסמו מספר פוסטים זועמים בעמוד הפייסבוק שלה, כולל הבהרה שהשמועות על כוונתה להתאבד הגיעו במכוון מהמשטרה

שינייד אוקונור. AP
עוד אזעקת שווא? שינייד או'קונור/AP

משטרת שיקגו פתחה בחיפושים אחרי הזמרת שינייד או'קונור לאחר שבן משפחה דיווח כי איימה להתאבד. בשיחה שהתקבלה בשעה 3:30 ציין הדובר (שהתעקש לשמור על אנונימיות) כי או'קונור טענה כי תשליך את עצמה מגשר בעיר.

דובר המשטרה מסר כי בשלב זה או'קונור אינה מוגדרת נעדרת, אך הבהיר כי השוטרים הונחו לגלות עירנות בחיפושים אחריה. בשעות האחרונות פורסמו מספר פוסטים זועמים בעמוד הפייסבוק הרשמי של הזמרת, בעקבות תוצאות משאל העם בבריטניה בו הוכרע על עזיבת האיחוד האירופאי. בין היתר נכתב באחד מהם: "דרך אגב זה בולשיט שקפצתי מגשר. כלבה מטומטמת כלשהי בתחנת המשטרה המקומית החליטה שהיא רוצה לזרוק קצת שקרים ורכילות לאוויר".

או'קונור עלתה לתודעה העולמית בשנת 1990 לאחר יציאת אלבומה " I Do Not Want What I Haven't Got" - שכלל את הלהיט "Nothing 2 U". בעבר הוגדרה נעדרת מספר פעמים ואף נשקף חשש לחייה.

בשנת 2012 ביטלה או'קונור סיבוב הופעות בשל מה שהגדירה כ"התמוטטות רצינית ביותר". בנובמבר האחרון פרסמה או'קונור פוסט בפייסבוק בו חשפה כי נטלה מנת יתר של כדורי שינה. היא נמצאה בריאה ושלמה בחדר מלון באירלנד ונשלחה לבית חולים מקומי. לאחר מכן דיווחה כי שהתה תקופה בבית חולים לפגועי נפש. בחודש שעבר נעלמה הזמרת למשך יותר מיממה, לפני שנמצאה בבית חברים משותפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully