וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך: להקת אירוסמית' תתפרק במהלך השנה הבאה

25.6.2016 / 6:50

סטיבן טיילר, סולן הלהקה, אישר בריאיון להווארד סטרן כי סיבוב ההופעות הבא של הלהקה יהיה סיבוב הפרידה. "זה רק מכיוון שהגיע הזמן", הסביר טיילר

גמר אמריקן איידול. Mark Davis, GettyImages
אומרים שלום אחרי 46 שנים. אירוסמית' במהלך הופעה ב"אמריקן איידול"/GettyImages, Mark Davis

אחת מלהקות הרוק הוותיקות בהיסטוריה עשויה ככל הנראה להתפרק בקרוב, כך חשף אמש (שישי) סולן הלהקה סטיבן טיילר. החשיפה של טיילר הגיעה במהלך ריאיון לתוכנית הרדיו של הווארד סטרן, במהלכו אישר כי חברי הלהקה החליטו להיפרד אחרי 46 שנות פעילות.

"אנחנו נעשה את סיבוב ההופעות האחרון שלנו, זהו סיבוב הפרידה אבל רק מכיוון שהגיע הזמן", הסביר טיילר. "אני אוהב את הלהקה הזאת, אני באמת אוהב אותה... תראה, יש שתי להקות גדולות שהצליחו לשמור על החברים המקוריים שלהן, אלא אנחנו והרולינג סטונז. אני אסיר תודה על כך".

טיילר עצמו יצא לאחרונה לדרך עצמאית ואישר כי הוא עובד על אלבום להיטי קאנטרי, אותו תכנן במשך תקופה ארוכה. האלבום יכלול 13 שירים אותם כתב הסולן עם כמה כותבים וזמרים מובילים מהז'אנר.

אירוסמית' נוסדה ב-1970 בבוסטון, לאחר שטיילר פגש במהלך חופשה את נגן הגיטרה ג'ו פרי והשניים החליטו להקים יחד להקה. לאורך השנים נמכרו יותר מ-150 מיליון עותקים מאלבומי הלהקה, שמחזיקה ב-4 פרסי גראמי ונכנסה להיכל התהילה של הרוק ב-2001. חברי הלהקה הם: סטיבן טיילר (68), ג'ו פרי (65), בראד וויטפורד (גיטריסט, 64), טום המילטון (בסיסט, 64), וג'ואי קריימר (מתופף, 64).

בין להיטי הלהקה הגדולים ניתן לציין את: "'Cryin", "Walk This Way", "Crazy", "I Don't Want To Miss a Thing" ועוד רבים.

הריאיון המלא של טיילר עם הווארד סטרן

  • עוד באותו נושא:
  • אירוסמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully