וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הקליפ החדש והלוהט של Fifth Harmony

26.6.2016 / 11:26

להקת הבנות המצליחה שחררה במהלך סוף השבוע קליפ חדש לשיר "All In My Head", שמתרחש כולו בחוף הים. הוידאו הספיק כבר לחצות את רף 10 מיליון הצפיות. לייב בלוגינג תרבותי

12:14 - טיילור סוויפט זועמת על הקליפ השערורייתי של קניה ווסט

אחרי שדמותה העירומה הוצגה שוכבת לצידו של ווסט בקליפ החדש "Famous", מוסרים מקורביה של טיילור סוויפט כי היא נפגעה עמוקות מהגימיק. "טיילור מתכננת משהו ומנסה לתכנן כיצד להגיב", סיפרו, "טיילור זועמת אחרי שראתה את הקליפ. היא מרגישה כאילו עברה תקיפה. היא ידעה שהוא בלתי צפוי, אבל לא חשבה שיילך כל כך רחוק. היא מתייעצת עם צוותה לגבי הצעדים הבאים".

כזכור, סוויפט היתה רק אחת מ-12 דמויות, ששכבו בעירום לצדו של ווסט בקליפ שהסעיר את הרשת. בין היתר נראו שם גם קים קרדשיאן, ריהאנה, דונלד טראמפ ואמבר רוז. ווסט, כהרגלו, נהנה מאוד מתשומת הלב. "מישהו מוכן לתבוע אותי כבר? אני אחכה", כתב בחשבון הטוויטר שלו. כריס בראון, עוד אחד מה"משתתפים" בקליפ, דווקא פירגן עם הסתייגות קלה: "למה הייתי צריך לקבל את הבובה עם החריץ של השרברב? קניה מטורף, מוכשר, אבל מטורף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנקמה בדרך? "טיילור סוויפט" בקליפ של קניה ווסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:54 - הטריילר לסדרה החדשה של פמלה אדלון מזכיר נשכחות

מעריצי "לואי" למדו כבר מזמן להעריך את הזוגיות הטלוויזיונית של לואי סי קיי והקומיקאית פמלה אדלון, שגילמה בסדרה את חברתו לפרקים, שנפרדת וחוזרת אליו כרצונה. כעת עומדת אדלון לככב בסדרה חודשה נוספת של רשת FX.

"Better Things" מובססת בחופשיות על חייה של אדלון כאם חד הורית וכשחקנית שמנסה למצוא את מקומה בהוליווד. בשלב זה לא ברור אם סי קיי יופיע בסדרה, אבל אם הטיזר המשעשע מאוד הזה (רפרנסים ל"משחקי הכס") מרמז על טיב הסדרה, נראה שבכל מקרה לא יהיה משעמם. הסדרה מתוכננת לעלות ב-8 בספטמבר.

11:48 - Fifth Harmony יוצאות אל חוף הים בקליפ חדש

להקת הבנות שהתגלתה ב"אקס פקטור" האמריקאית ממשיכה את מסורת הקליפים הלוהטים שלה. אחרי " Work From Home", שכלל הרבה מאוד רפרנסים של כלי עבודה וסחיטות של עצמים שונים (אנחנו לא רומזים לכלום), יוצאות הפעם חמש הבנות לחוף הים בוידאו לסינגל החדש "All In My Head", בו הן משתפות פעולה הראפר פטי וואפ.

כצפוי, השילוב של בגדי ים קטנים והרבה עינטוזים, מביא את כל הגברים לחצר של ההרמוניות, והופך למסיבה סוערת ליד הגלים המתנפצים. וכל זה עוד לפני שהבנות יוצאות לסיבוב ההופעות החדש שלהן בדרום אמריקה בסוף יולי. לאחר שלושה ימים בלבד ביוטיוב עבר הקליפ את רף 10 מיליון הצפיות.

  • עוד באותו נושא:
  • fifth harmony

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully