וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב נגד נתן דטנר: "אמירותיו לא יעברו בשקט"

28.6.2016 / 21:34

דטנר כינה את שרת התרבות והספורט "חתולת רחוב" במסגרת התוכנית "פנים אמיתיות" ומיהר להתנצל על כך לדברי אמנון לוי. רגב: "האמירה של נתן דטנר חשפה את הפנים האמיתיות שלו ואת מה הוא באמת חושב עלינו המזרחים"

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: קטע מהתוכנית "פנים אמיתיות")

seperator

שרת התרבות והספורט מירי רגב תקפה הערב (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלה את השחקן נתן דטנר בעקבות דבריו בתוכנית "פנים אמיתיות" ששודרה אמש. במסגרת התוכנית, שסיכמה את שנת כהונתה הראשונה של רגב במשרד התרבות והספורט, כינה דטנר את רגב "חתולת רחוב" ולאחר מכן מיהר להתנצל לדברי מגיש התוכנית אמנון לוי. רגב, ככל הנראה, לא קיבלה את התנצלותו של דטנר והתייחסה לנושא בפייסבוק.

"האמירה של נתן דטנר חשפה את הפנים האמיתיות שלו ואת מה הוא באמת חושב עלינו המזרחים. לתפישתו המרוקאים הם הדמות הזו מקזבלן שכל מה שמעניין אותה הוא הכבוד. גם כשניסה (אולי) להחמיא לי, הוא בחר בדימוי הנמוך, העלוב והאומלל ביותר שמייצג במוחו המעוות אישה מזרחית וקרא לי חתולת רחוב. דקה לפני זה הוא עוד טען בלהט שאין סטיגמות כלפי מזרחים בתרבות. ובכן, בטח שיש והוא הוכיח את זה ביג טיים", כתבה רגב. "אז תגיד לי, נתן דטנר, איך אתה מעז לקרוא לי - שרה בישראל, תא"ל בצה"ל ובעלת שני תארים אקדמאיים חתולת רחוב? למה אתם עדיין מרשים לעצמכם לחשוב שאתם מעל מישהו?".

זוהי לא הפעם הראשונה בה דטנר ורגב מתכתשים מילולית. לפני כחודשיים התראיין דטנר ל"מעריב" ואמר על רגב: "ככל שהיא פעלתנית, אני לא תמיד מבין מה היא עושה ומה היא רוצה... קריאתה לאמנים לפעול בפריפריה היא מופרכת. הרי כשחקן העברתי שמונים אחוז מהזמן בפריפריה ונדמה לי שבאר שבע, שם ניהלתי את התיאטרון, נחשבת פריפריה". עוד אמר אז דטנר כי רגב משמיעה אמירות ש"עלולות להביא למלחמת אחים".

עוד באותו נושא

כת של בולשיט: גם אמנון לוי התחנף למירי רגב

לכתבה המלאה

הסטטוס של רגב נגד דטנר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully