וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתן דטנר בהלם. הוא בא לברך ויצא מקלל. אמנון לוי עשה מניפולציה"

29.6.2016 / 18:39

לאחר שדטנר כינה את השרה רגב "חתולת רחוב" בתוכניתו של אמנון לוי, ורגב האשימה אותו באמירות "מתנשאות, גזעניות ושוביניסטיות", חבר שדיבר איתו אומר: "רגב לא הבינה את דבריו. הוא התכוון להחמיא לה שהיא חריפה ושורדת". לוי: לא היתה שום מניפולציה

יח"צ - חד פעמי

"דיברתי עם דטנר, הוא היה בהלם שזה נהיה כזה בלאגן. הוא אמר לי: 'אני באתי לברך, ויצאתי מקלל. אני בסך הכל ניסיתי לפרגן לה. לא עשיתי שום דבר שהוא לא בסדר'. אני מניח שהוא ייתן לעניינים להירגע", אומר לוואלה! תרבות אחד מחבריו של השחקן נתן דטנר, שלא לייחוס. זאת בעקבות הסערה הנוכחית שהתעוררה לאחר שדטנר כינה את שרת התרבות והספורט מירי רגב "חתולת רחוב" בתוכניתו של אמנון לוי "פנים אמיתיות" ששודרה ביום שני, ובעקבות כך השרה תקפה אותו בעמוד הפייסבוק שלה, תוך האשמה שאמירותיו "מתנשאות, גזעניות ושובניסטיות".

"אני חושב שדטנר היה המום ממה שרגב כתבה, שהיא פשוט לא ירדה לסוף דעתו", מוסיף חברו. "אני חושב שהיא לא הבינה את הדברים שנאמרו. ואתה יודע, בטלוויזיה כמו בטלוויזיה, עורך רואה מה שהוא רוצה לראות, עושה מניפולציה בעריכה שלו, ומוציא את זה כמו שהוא רוצה להוציא את זה. בחייך, הדוגמה הפשוטה ביותר: לשים את הדברים שהוא אומר על חתולת רחוב בשעה שהיא הולכת ולוחצת ידיים בשוק הכרמל - זאת בחירה של עורך, זאת לא בחירה של נתן דטנר. כשבבחירה הזאת נורא ברור מה הקונטקסט שהדברים נאמרים בהם. זה נורא קל בטלוויזיה לסדר את זה ככה. מי שרוצה לחלץ כותרת, מחלץ כותרת בשניה. הוא בא לברך ויצא מקלל. באמירה שלו 'חתולת רחוב' דטנר לא התכוון למשהו שלילי. זה סוג של מחמאה ליכולת שלה לתקשר עם המונים, לזה שהיא חדה, חכמה, שנונה, חריפה ושורדת. זה היה הרעיון. זה לא דבר שלילי. השאלה באיזה קונטקסט זה נאמר. הקונטסט שבו ערכו את הכתבה בטלוויזיה, היא אפשר היה לצאת מזה".

חבר אחר של דטנר, השחקן יגאל נאור, אמנם לא דיבר עם דטנר לאחר שידור התוכנית אולם יש לו ביקורת נוקבת. "מירי רגב האשימה את דטנר באמירות מתנשאות, גזעניות ושוביניסטיות? אז היא האשימה אותו. נו, אז מה. מה קרה? תאמין לי שהוא ישרוד את זה", אומר נאור לוואלה! תרבות. "יש נטייה נורא גדולה לעשות פסטיבל מכל פלוץ, תסלח לי על הגסות. אני לא הייתי חלק מהחגיגה הזאת אף פעם, לא הייתי ולא אהיה. זה לא ממש מעניין אותי. לא דיברתי איתו לאחר התוכנית. תשמע, עיוות דברים של אנשים זה לא דבר חדש. יש כמה אנשים שיש להם מומחיות בזה. אני לא אשכח איך הפכו את 'מנשקי הקמעות' ל'מנשקי המזוזות' (ייתכן שנאור מתייחס למירי רגב, שחזרה על הטעות הזאת בתכנית של אמנון לוי אמש – ש.ב.) כדי להרחיב שנאה".

מאמנון לוי נמסר בתגובה: "דבריו של נתן דטנר נאמרו כפי שהם ושודרו בלי שום מניפולציה, כולל האמירה שלו עצמו שיצא ממנו הגזען הקטן. במקום להתבייש, להתנצל ולחזור בו, דטנר מעז להאשים אותי במניפולציה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully