וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם דמיאן ג'וראדו

3.7.2016 / 0:00

אמן האינדי-פולק דמיאן ג'וראדו מגיע להופעה בישראל ולרגל המאורע המרגש, הוא מספר לוואלה! תרבות על האלבומים שהוא אוהב לשמוע. היי, אולי גם אתם תזדהו עם הבחירות

Dead Can Dance - Spleen And Ideal

אני מקשיב לאלבום הזה כמה פעמים בחודש וזו לא הגזמה. שאלתי את האלבום מחבר בתיכון ובחיים לא החזרתי לו אותו. אלבום מעורר השראה ואין שום דבר כמוהו.

Jim Sullivan - U.F.O

עוד אלבום שאני מקשיב לו שוב ושוב. אלבום שלוקח אותך למסע עם כתיבה של משורר. ג'ים נעלם ב-1973 ולא נראה מאז לעולם אבל אני הייתי רוצה להאמין שהוא מעלינו, מסתכל עלינו מספינה גדולה ורואה איך הפך להיות אגדה.

Butthole Surfers - Locust Abortion Technician

כשאני מקשיב לאלבום הזה, אני ממש נכנס אליו מהשיר הראשון ועד שהוא נגמר. באטהול סרפרס עשו אלבום שהוא מעבר לזמן שאנחנו מכירים. הרבה להקות ניסו לחקות אבל אף אחת מהן לא התקרבה למה שהלהקה הזו יכולה להשיג. זה פאנק, זו פסיכדליה. זה עולם אחר לגמרי. שם גאוני לאלבום, תמונת אלבום מצוינת. אני אוהב את האלבום הזה כל כך...

Mij - Yodeling Astrologer

אני לא יודע הרבה על האלבום הזה ואני רוצה להשאיר את זה ככה. שוב, עוד אלבום שעומד בממד הזמן במקום ובצורה משלו. פשוט תמצאו את האלבום הזה ותקשיבו לו וזה הכל. בבקשה.

Richard & Mimi Farina - Reflections In A Crystal Wind

בכנות, אני לא ממש אוהב אלבומי פולק. למה? בגלל שהם כולם נשמעים אותו הדבר. עם זאת, אם יש אלבומי פולק שאני אוהב, אני אוהב אותם עד הסוף. האלבום שריצ'רד ומימי פרינה הוציאו הוא בדיוק כזה. הוא כולל שירים מאוד יפים, כאילו המטרה העיקרית שלשמה השניים נולדו היא לשיר ביחד. לצערי, החיים של ריצ'רד נקטעו מוקדם מדי, בשיא הפופולריות שלו וכך גם מימי, כמה שנים אחר כך. חד משמעית אחד האלבום הכי טובים ש-Vanguard Records אי פעם הוציאו.

seperator

דמיאן ג'וראדו יופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-10 ביולי. ניתן לרכוש כרטיסים באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully