וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 102: מתברר שסקס בתוכנית ריאליטי יכול לגרום לאקסית לקנא

7.7.2016 / 0:00

באטמן ורובין מצילים גולשי רוח תמימים, ג'ון קרפנטר תוקף את "המתים המהלכים", כלבים חובבי בינג' מקבלים במתנה שלט טלוויזיה ויש עוד. מצעד הטראש השבועי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מי מת בסוף העונה השישית של "המתים המהלכים"?)

seperator

מקום 5: באטמן ורובין בלב ים

כשגולש רוח נקלע בשבוע שעבר לסכנה באחד מחופי בריטניה, הוא בוודאי לא ציפה שמי שייחלצו לעזרתו יהיו לא אחרים מאשר באטמן ורובין. דרן גייל ודיויד שניידר חתרו להם בקיאק כשמסביבם חותרים וגולשים נוספים הלבושים כגיבורי על, אתם יודעים, עוד יום במפרץ, כשלפתע הבחינו בגולש שהתקשה להשתלט על המפרש שלו והחל להיסחף הרחק מהחוף. השניים חתרו אל עבר הגולש ההמום, ועזרו לו להגיע אל חוף מבטחים. לא נמסר אם הגולש האומלל לקח חלק באירוע הגיבורים, מה שבטוח, צריך כוחות על בשביל לשרוד בים עם כל הגלימות האלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מקום 4: "המתים המהלכים" היא חיקוי של סרט משנות השישים

ג'ון קרפנטר הוא קולנוען ותיק, מאסטר של ז'אנר האימה עם קלאסיקות כמו "ליל המסכות". לכן, כשהוא מתראיין ומחווה דעות על יצירות אחרות, שווה להקשיב. השבוע התארח בפודקאסט WTF שם סיפר על ההיסטוריה הקולנועית שלו, עשה כבוד להיצ'קוק וגם ירד על "המתים המהלכים". הוא אמנם לא פירט יותר מדי, אבל היה נחרץ בעמדתו כי מדובר בגניבה בוטה של "ליל המתים החיים": "זה סרט שג'ורג' רומרו עשה כבר ב- 1968, הם חלבו אותו, ועדיין חולבים אותו", אמר. אמנם אי אפשר להתעלם מקווי הדמיון בין שתי היצירות, שבהן בני אדם נמלטים מפני זומבים, אבל רק הגיוני שסרט איקוני שהיה די חדשני לזמנו כמו "ליל המתים החיים" יספק השראה גם עשורים אחרי שיצא.

מקום 3: מתברר שסקס מול המצלמות מותיר את האקסית זועמת

האיפוק הבריטי, כידוע, הוא אולי נחלתם של בני משפחת המלוכה, אך כשמדובר בתוכניות ריאליטי, הם משאירים את הפאסון בבית. "אי האהבה" היא תוכנית הכרויות שבה מצמידים לכל מתמודד בת זוג מיד עם תחילתה, כשהזיווגים משתנים במהלך העונה. השבוע שודר פרק שבוודאי שימח מאוד את הצופים והמפיקים. במהלך הפרק שניים מהמתמודדים, טרי וולש ואמה-ג'יין וודהם, קיימו יחסי מין למול המצלמות. צופה אחת שנותרה פעורת פה מול הפרק היא מאלין אנדרסון, בת הזוג של וולש בתוכנית שהודחה ממנה רק שבוע קודם לכן. למה היא היתה בהלם? אה, כי וולש הבטיח לשמור לה אמונים.

אנדרסון הוציאה את תסכולה ברשתות החברתיות, שם קראה להדחתו של טרי והעניקה כינויי גנאי שונים לאמה. אפילו קווין ורייצ'ל מ-"Unreal" לא היו מוציאות דברים כאלו מהמתמודדות שלהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאלין אנדרסון מדגמנת הלם בסנאפצ'ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 2: מפורסמים וסתם פשוטים מסרבים להיות אויבים

ובינתיים, תוכנית הכרויות מסורתית יותר יוצאת בפרק ספיישל שבו תשדך בין סלבס לאנשים רגילים, כמוני וכמוכם. המלכוד היחידי: הם לא באמת סלבס אם הם מוכנים להשתתף בתכנית היכרויות. כך שאם חפצה נפשכם בדייט עם מפורסם, "דייט ראשון עם סלב" היא לא המקום בשבילכם, אלא אם שמות כמו ריצ'רד בלאקווד (אחיה של נעמי קמפבל) או אסתר ראנצן (מגישת טלוויזיה) אומרים לכם משהו. בסוף מישהו עוד ירים את הכפפה וישדך בינינו לבין סלבס שאנחנו באמת אוהבים. הישארו חזקים, לכל סיר פשוט-עם יש את המכסה המפורסם שלו.

ראיין גוסלינג פסטיבל קאן 2014. GettyImages
היי בוי. ראיין גוסלינג/GettyImages

מקום 1: כוח לכלבים

ערוץ טלוויזיה המיועד לכלבים הושק לפני כמה שנים ופיתוח חדש חושף את מה שקברניטיו לא רוצים שתדעו: כלבים לא אוהבים אותו. חוקרת מאוניברסיטת מרכז לנקשייר באנגליה ייצרה שלט טלוויזיה עבור ההולכים על ארבע, ככל הנראה כדי לאפשר להם להעביר ערוץ ולצפות ב-HBO.

מתברר שבעלי כלבים רבים משאירים את מכשיר הטלוויזיה דולק בזמן שהם מחוץ לבית, והמכשיר, כך נמסר להודעה בתקשורת, נועד כדי לאפשר לכלבים להרגיש מעורבים יותר ולהקל על רגשות האשם של בני האדם האחראים עליהם. הכלבים, אגב, צופים בטלוויזיה בפרק זמן מדהים של תשע שעות שבועיות בממוצע.

אנו בפתחו של עידן חדש בטלוויזיה לכלבים, ניתן רק לקוות כי בקרוב דובי דוברמן יזכה בפרס גלובוס הז-הב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully