וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ון בון ג'ובי נאלץ לשיר בחתונה שהוזמן אליה

8.7.2016 / 12:15

סולן בון ג'ובי היה אורח מן המניין בחתונה, אבל כאשר הזמרת המופיעה החלה לשיר את הלהיט הגדול שלו, היה זה רק עניין של זמן עד שייאלץ להצטרף אליה. בנוסף: הודעה של בנות הספייס גירלז לכבוד 20 שנה ל-"Wannabe" ותאריך ל"טומב ריידר" החדש. בלוג התרבות, גרסת סופ"ש

20:05 - הודעה של בנות הספייס גירלז לכבוד 20 שנה ל-"Wannabe"

ממש היום, 8 ביוני, לפני עשרים שנה יצא סינגל הבכורה של הספייס גירלז, "Wannabe", והבנות החליטו לחגוג את ציון הדרך. ליתר דיוק, שלוש מתוך חמש הבנות: מלאני בראון, ג'רי לשעבר-האלוויל-וכיום-הורנר, ואמה תומפסון. בווידאו שהעלו לערוץ יוטיוב חדש בשם "Spice Girls - GEM", כלומר ראשי התיבות של שמות שלוש הנשים הללו, הן הודו למעריצים שליוו אותן ומתגעגעים אליהן והבטיחו חדשות בקרוב, מן הסתם על סיבוב הופעות בקנה, ואולי אפילו מוזיקה חדשה.

הדיבורים על איחוד של הספייס גירלז נמצאים באוויר כבר כחצי שנה, אולם ויקטוריה בקהאם לא מעוניינת לקחת בו חלק, ולאחרונה מלאני צ'יזהולם הודיעה שאין לה רצון להתאחד בהרכב חלקי ולכן גם היא כרגע לא חלק מהעניין. צפו בהודעה של השלוש הנותרות.

15:10 - נקבע תאריך שחרור של הסרט החדש בריבוט של "טומב ריידר"

האתחול מחדש של הסרט "טומב ריידר", המבוסס כמובן על משחקי המחשב באותו שם, יגיע לאקרנים ב-16 במרץ 2018. את ההרפתקנית לארה קרופט תגלם אליסיה ויקנדר, שאנחנו נורא אוהבים, בסרט שיעקוב אחרי לארה קרופט הצעירה וחסרת הניסיון כשהיא מתאמצת לשרוד את ההרפתקה הראשונה שלה. ב-2001 אנג'לינה ג'ולי גילמה את דמותה של ההרפתקנית הקשוחה והשופעת-בהגזמה.

ויקנדר מוכרת מתפקידה בסרטים כמו "הנערה הדנית" ו"אקס-מכינה". בקרוב גם תככב לצד מאט דיימון בסרט ג'ייסון בורן החדש.

אליסיה ויקנדר באוסקר 2016. GettyImages
נרוץ איתה עוד כמעט שנתיים. אליסיה ויקנדר/GettyImages

12:15 - צפו במבוכה כיצד בון ג'ובי נאלץ לקום ולשיר בחתונה שאליה הוזמן

כשתזמינו את חברכם אליל הרוק לחתונה שלכם, אל תתפלאו אם הווידאו הזה יהווה עבורו תמרור אזהרה. ג'ון בון ג'ובי היה אחד האורחים בחתונה כזו, והלהקה שהופיעה שם החלה לשיר את "Living on a Prayer" של בון ג'ובי, תוך שהזמרת מנסה מפעם לפעם לעודד את כוכב הרוק לבוא ולבצע את הלהיט הענק שלו. הסולן ישב במה שנראה כמו ניסיון להסתיר את מבוכתו ולהנהן בחיוך, אבל נאלץ להיכנע לבסוף ללחץ מהזמרת ומיתר האורחים ששרו איתה את הפזמון. המוזיקה ברקע, עם זאת, המשיכה להיות גרועה. צפו, אם יש לכם אומץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully