וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי אורשר בפוסט גזעני: "שימו רגל של ארנבת או ערלה של תינוק על הראש וחכו לנס"

9.7.2016 / 18:48

מבקר הקולנוע השתלח בפייסבוק ב"ש"סניקים" וב"יללנים המקצועיים מהמזרח". בתגובה להאשמה שמדובר בגזענות השיב: "אני ממשפחה מעורבת ולא אומר דבר על מזרחיים"

גידי אורשר יו"ר טקס פרסי אופיר. ברני ארדוב
גידי אורשר/ברני ארדוב

מבקר הקולנוע גידי אורשר פרסם היום (שבת) בפייסבוק פוסט בעל המשתלח בתרבות הטוקבקיסטים, אולם עושה זאת תוך שימוש באלמנטים גזעניים עמוקים.

"לכל הזווידות והכחלונים, הש"סניקים מחד והקשת המזרחית מאידך, והיללנים המקצועיים מן המזרח", פתח את דבריו, "בפעם הבאה שיהיה לכם התקף לב, ותרו על הצנתור ושימו רגל של תרנגולת על הראש - תרופת הסבתא שלכם. בפעם הבאה שאתם מצטנפים בממ"ד כשנופלים לכם טילים על הראש, התעלמו מ'כיפת ברזל' ותגידו תהילים או חכו לרחל אמנו שתגן עליכם.

"בפעם הבאה שתרצו להביא ילד לעולם ותתקשו בכך, ותרו על שרותי ההפריה המתקדמים של בתי החולים וצאו לגליל להקיף שבע פעמים את קברו של הצדיק הבבא קוסאמה. בפעם הבאה שאתם רוצים לפרסם את הגיגיכם, עזבו את המחשב, את התוכנות והאפליקציות שפותחו בסטארטאפים מתקדמים בארץ וחזרו לכתיבה על קלף, לאיתות עם מדורות ולתקשורת בצעקות (את זה בעצם אתם עושים ממילא)".

אורשר הוסיף דוגמאות נוספות לצורה בה לשיטתו האספסוף מתעקש להישאר פרימיטיבי, וחתם את דבריו במשפט קטוע: "בפעם הבאה שתהפכו כל הבעת דעה אחרת ל'התנשאות' ו'גזענות' כדי ללבות יצרים ולנסות להרוויח עוד כמה נקודות עלובות ברווחים הפוליטיים והכלכליים שלכם, שימו רגל של ארנבת או ערלה של תינוק על הראש וחכו לנס. וחכו, וחכו, וח".

כאשר מישהי העירה לו בתגובות שהפוסט גזעני, השיב אורשר, "ממש לא. זה נגד הגזענות של מתי מעט מהקשת המזרחית ויללנים מקצועיים לצורכי קידום. אני ממשפחה מעורבת ולא אומר דבר על מזרחיים, בודאי לא מה שהמייללים המקצועיים מתירים לעצמם לומר על אשכנזים".

קראו את הפוסט המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully