וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר שולי רנד יקבל פרס מפעל חיים מטעם משרד החינוך

11.7.2016 / 11:40

אחרי הפרסומים על היעלמותו ומצבו הכלכלי הקשה של הזמר, השחקן והיוצר החרדי, הודיע שר החינוך נפתלי בנט כי ועדת הפרס המליצה להעניקו לרנד בגין תרומתו רבת השנים לתרבות היהודית

שולי רנד. באדיבות התו השמיני,
בשורות טובות אחרי תקופה קשה. שולי נרד/באדיבות התו השמיני

שר החינוך נפתלי בנט הודיע הבוקר (שני) על החלטת ועדת הפרס למפעל חיים ליוצרים בתרבות יהודית, להעניקו לזמר, השחקן והיוצר החרדי שולי רנד. בהודעה לתקשורת מטעמו של שר החינוך נאמר כי רנד התרגש למשמע הבשורה.

"שולי רנד הוכיח כי האומנות חוצה גבולות ומגזרים", כתב בנט בברכתו לרנד, "שהכישרון חוצה תדמיות ודעות קדומות. שולי רנד הוא הסמל של שבירת מחיצות ושל ניתוץ מוסכמות, הוא מצליח להנגיש את היופי של היהדות דרך אמנות שמגיעה לכל אוזן, לכל לב בכל מגזר. דווקא בימים של שיח מפלג אנו זקוקים לדמותו וליצירתו של שולי יותר מתמיד, ואני מאחל לו עוד הרבה שנות יצירה רגישה וכנה למען כולנו".

בסוף השבוע האחרון פרסמה אשתו של הזמר, מיכל רנד, כי אינה מצליחה לאתר אותו מאז יום חמישי, זאת על רקע הקשיים הכלכליים של המשפחה והקושי למצוא דיור. בשיחה עם וואלה! תרבות הבהיר בנו של הזמר, דניאל, כי שוחח עם אביו וטען כי מדובר בפרובוקציה של אמו.

רנד הוציא אלבום אולפן יחיד בשנת 2008 "נקודה טובה", שנחל הצלחה מסחרית גדולה ונמכר בעשרות אלפי עותקים. מאז הספיק להופיע עם אמנים כמו ארקדי דוכין, אריאל זילבר וכמובן לבדו כסולן.

  • עוד באותו נושא:
  • שולי רנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully