וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 103: זוג הנשים המאוהבות שהדהימו את ריאליטי השידוכים

15.7.2016 / 0:00

יום החתונה העצוב של המעריץ העירום של טיילור סוויפט, כמה קרוב באמת היה רובי וויליאמס לבנות הספייס גירלז והמהלך הכי מפתיע בתולדות ריאליטי השידוכים. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: המעריץ המתערטל של טיילור סוויפט

מערכת היחסים המהירה והצמודה של טיילור סוויפט וטום הידלסטון מעוררת ברבים תחושות אי נוחות, אבל למעריץ אחד ממש נשבר הלב. הוא הגיע השבוע לאחוזה של סוויפט ברוד איילנד, שם עצרו אותו אנשי האבטחה. בעודו בוכה, סיפר להם המעריץ' ג'וזף ברנאץ', כי הוא וטיילור אמורים היו להתחתן. צוות האבטחה הזמין משטרה, שפינתה את המעריץ להערכה פסיכיאטרית. התקרית בשערי אחוזת סוויפט הגיעה יום אחד בלבד אחרי שברנאץ' נעצר כי חשף את איבר מינו בפני עוברים ושבים. איפה היתה ההערכה הפסיכיאטרית שלכם אז?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטערים, ג'וזף. היא כבר תפוסה. טיילור סוויפט וטום הידלסטון מחובקים בחגיגות יום העצמאות האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: כך זה מרגיש כשהנסיך מציל עלמה במצוקה

שנים שאנחנו מנסות לחנך את הילדות שלנו שהחיים הם לא כמו באגדות. שום נסיך לא יבוא להציל אותן, אז אין בשביל מה בכלל לחכות. ואז מגיעה לה רובין וויצ'ק, שסירת המנוע עליה בילתה עם כמה חברים הסתבכה במערבולת ושקעה מול אחד מחופי בריטניה. ומי הטיס את המסוק שנשלח לחלץ אותה? לא אחר מהנסיך וויליאם, שחוץ מלהיות מלך אנגליה העתידי הוא גם טייס חילוץ והצלה. "לא היה לי אכפת אם סתם פלוני אלמוני היה מטיס את המסוק", אמרה וויצ'ק ל- BBC, בסגרת סדרה תיעודית על ארגון החילוץ בו משרת הנסיך. "העיקר שהגענו מהר לבית החולים". עוד הוסיפה שלשמחתה וויליאם לא פטפט יותר מדי, ומי שעניין אותה באותו רגע הוא הצוות הרפואי אותו ייחלה כל כך לראות.

הנסיך וויליאם במסוק החילוץ של חיל האוויר הבריטי. GettyImages
הנסיך וויליאם במסוק החילוץ של חיל האוויר הבריטי/GettyImages

מקום 3: אלו בנות הספייס גירלז שרובי וויליאמס הכיר מקרוב

הנה פרט מידע שלא חשבנו שייגרר אל תוך חגיגות עשרים השנים ל- Wannabe, אבל כשמדובר באיידה פילד, אין דבר כזה טו מאצ' אינפורמיישן. השחקנית הצטרפת השבוע לחגיגות במסגרת תכנית הטלוויזיה בה היא משתתפת כפאנליסטית, שם נשאלה על היכרותו המוקדמת של בעלה, רובי וויליאמס, עם בנות הספייס גירלז. הפאניליסטית אנדרה מקלין שאלה אם רובי הכיר את ג'רי, ולפי מבטה וטון תשובתה של פילד, ניתן היה להבין כי היא רומזת שג'רי ורובי הכירו זו את זה במובן התנ"כי. אותה תשובה היא סיפקה כשנשאלה לגבי אמה, וגם לגבי מל סי. וואו. עבור מי שגדל בניינטיז, המידע הזה שווה ערך לידיעה שגם אבא ואמא שכבו.

רובי ויליאמס בקאן. דני מרטינדל, GettyImages
לא רק בנות רוצות לעשות כיף. רובי וויליאמס/GettyImages, דני מרטינדל

מקום 2: ההסבה המקצועית של החזאית הפופולרית

מתמודדת חדשה על מקום במפלגת הפנסיונרים של רוסיה הצליחה להפתיע רבים. החזאית לריסה סלדקובה התפרסמה באופן הייחודי בו נהגה להגיש את פינות התחזית שלה: בלבוש מינימלי, לפעמים אף בבגד ים. התגובות ברשת ובתקשורת להסבה המקצועית של סלדקובה נעו בין הלם לחוסר אמון מוחלט, כי העולם לא הפנים עדיין שאישה יכולה גם ללבוש ביקיני וגם להיות מעורבת פוליטית. סלדקובה הסבירה את בחירתה במפלגה בטענה כי הגמלאים הם קבוצת האוכלוסייה הכי מקופחת ברוסיה. שמישהו יספר לה על הקהילה הלהטב"ית, בבקשה.

מקום 1: כששתי מתמודדות ריאליטי בוחרות אחת בשנייה במקום בגבר

הריאלטי הבריטי "אי האהבה" ממשיך לשחק לנו עם המוח. השבוע החזירו בתכנית את האקסית המודחת עליה סיפרנו לכם בשבוע שעבר, על מנת להתעמת עם החבר הבוגדני, אבל זה אפילו לא היה רגע השיא. המתמודדים הגברים הופתעו לגלות שאחת המתמודדות, קייטי סלמון, העדיפה שלא לבחור באחד מהם, אלא דווקא במתמודדת אחרת, סופי גריידון. הזוג החזיק מעמד לילה אחד בלבד, לאחריו הודיעה סופי לקייטי שהיא מעדיפה לשמור אמונים לבן זוגה, שהודח מהתכנית, ועזבה את האי. חבל, זה יכול להיות היה המהלך הכי מדהים בתולדות ריאליטי השידוכים אי פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צריך גברים בכלל? קייטי סלמון וסופי גריידון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully