וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: תמונות חדשות מתוך "וונדר וומן"

15.7.2016 / 18:16

גל גדות חוזרת לתלבושת הגיבורה, בריטני ספירס משחררת שיר חדש וקייטי פרי נכנסת למוד אולימפי. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הסופ"ש

צילום מסך

(בסרטון: גל גדות בטריילר ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק")

seperator

יום שבת, 11:13 - משפחת סימפסון חוגגת 600

"משפחת סימפסון" חשפה בסוף השבוע את הפוסטר הרשמי לפרק ליל כל הקדושים שישודר ב-16 באוקטובר ויהיה גם הפרק ה-600 בסדרה. "אנחנו מתרגשים כי זה באמת הפרק ה-600 של הסדרה", אמר מפיק הסדרה אל ג'ין בהתייחסו לחגיגות קודמות של הסדרה שלא תאמו את מועדן המדויק. שלושת חלקי הפרק יכללו עלילות שיעקבו אחרי אגודה מסתורית ששולטת בעולם בראשות מו, חברת ילדות של ליסה שחוזרת להרוג את חבריה וכמובן - עולם בו מר ברנז שולט באספקת המים של ספרינגפילד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדים זה שמחה. פוסטר הפרק ה-600 של "משפחת סימפסון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום שישי, 19:45 - אתרוג 1

הספירה לאחור לקראת "רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים" נכנסה להילוך גבוה עם הכנס החגיגי "Star Wars Celebration", שנפתח היום (שישי) בלונדון. המעריצים שציפו לראות חומרים חדשים מתוך הסרט החדש, קיבלו את מבוקשם עם פוסטר רשמי מיוחד ויפהפה. במרכזו נראה כוכב המוות של האימפריה מרחף מעל שדה קרב של חיילי האימפריה והמורדים.

כזכור, "רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים" אינו משתייך לטרילוגיה החדשה שהחלה בשנה שעברה עם "הכוח מתעורר". מדובר בסרט אנתולוגיה שחוזר לתקופה שקדמה לסרט הראשון בסדרה ("תקווה חדשה", 1977) ומתמקד במרד שהוביל לגניבת התוכניות לכוכב המוות, שפיצוצו נחשב לרגע השיא של הסרט האייקוני.

הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-15 בדצמבר, וצפוי לכלול הופעה היסטורית של דארת' ויידר, שיחזור לראשונה ליקום "מלחמת הכוכבים" מאז "שובו של הג'דיי" ב-1983.

19:20 - כך נראה ההר מתחת למסכה ב"משחקי הכס"

כולם רוצים לדעת כיצד ההר נראה מתחת למסכת הזהב ב"משחקי הכס".

בכל זאת, מדובר בסוג של זומבי-פרנקנשטיין שכעת מענה ספטה אונלה המסכנה.

ועכשיו ברור למה הספטה זעקה בפרק סיום העונה השישית של "משחקי הכס".

השחקן שמגלם את ההר חשף כיצד הוא נראה מתחת למסכה.

אלוהים אדירים.

תאונת מלתחה ב"האח הגדול בריטניה"

עדי נוימן כבר לא לבד. "האח הגדול" דוהרת כעת בבריטניה והמודחת הטרייה של התוכנית עונה לשם לטישיה גרייס. לאחר שלטישיה האומללה הודחה ביום רביעי במפתיע, היא הגיעה לתוכנית אירוח שעוסקת באירועי "האח הגדול". מפה לשם, לטישיה הדגימה כיצד מבצעים טוורקינג בשמלה צמודה.

ואז השמלה נקרעה.

18:47 - תמונות חדשות מ"וונדר וומן"

"וונדר וומן" בכיכוב גל גדות ייצא לאקרנים רק בשנה הבאה אבל תמונות מסט הצילומים כבר מגיעות לכלי התקשורת. אתר "Entertainment Weekly" חשף היום (שישי) תמונות בהן נראית גדות לבושה בתלבושת הרשמית ואף, תאמינו או לא, מצליבה ידיים. הקליקו כאן לתמונות.

18:35 - הבאזז ובריטני ספירס

ובכן, נראה שבריטני ספירס עשתה זאת שוב. זמרת הפופ שחררה את השיר "Make Me" מאלבומה התשיעי והבאזז סביבה נמצא בשיאו. בשיר מתארח הראפר איזי ג'י אבל במוקד נמצאת ספירס שאמרה בריאיון למגזין "V" לפני כמה חודשים שאלבומה החדש הוא הדבר הטוב ביותר שעשתה מזה זמן רב.

האזינו ל"Make Me":

18:20 - קייטי פרי זורחת

קייטי פרי חשפה היום (שישי) את שירה החדש, שיהווה חלק מפסקול סיקור האולימפיאדה של רשת NBC בארה"ב. השיר, שנקרא "Rise", הוא בלדה עוצמתית שכתב האיש ומכונת הלהיטים, מקס מרטין. האזינו לו וצפו בקליפ האולימפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully