וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול דאן: איך הגיע שיר של איזבו ל"כתום זה השחור החדש"?

24.7.2016 / 12:10

אם כבר צפיתם בפרק השביעי בעונה הרביעית של "כתום זה השחור החדש", ודאי שמתם לב לשיר שחותם אותו אחרי סצנה דרמטית במיוחד - "Cook Me" של איזבו. בשיחה עם וואלה! תרבות מספרת שירי הדר, חברת הלהקה, איך קרה הדבר הזה ואילו תגובות קיבלו

יח"צ - חד פעמי

הצופים הישראלים של "כתום זה השחור החדש" ודאי התקשו לא לשים לב לשיר שחתם את הפרק השביעי והדרמטי בעונה הרביעית, רגע אחרי סצנה הרת גורל במיוחד. ספוילר: מוקדם יותר יותר במהלך העונה הקימה פייפר בטעות מאפיה ארית. כנקמה תופסות אותה הלטיניות, קושרות אותה וצורבות בבשרה צלב קרס. מיד אחרי כן מגיע סוף הפרק עם השיר "Cook Me" של איזבו.

"פנו אלי לפני כשנה עם בקשה לשיר", מספרת שירי הדר, קלידנית איזבו. "אשר ביטנסקי, הפבלישר של השיר, היה בקשר עם אחראית המוזיקה של הסדרה, שסיפרה שההפקה מאד אוהבת את השיר. ואז הם נעלמו. חשבנו שזהו ולאחרונה בהפתעה העניין חזר, ששון ושמחה".

איך הגיעו אליכם בעצם?

"אני כבר לא זוכרת איך נוצר איתי הקשר. לדעתי זה היה בעקבות האלבום שלנו שיצא בצרפת".

שירי הדר. עמית ישראלי
בתהליכים ועבודה. שירי הדר/עמית ישראלי

השיר מגיע אחרי סצנה דרמטית במיוחד, יצא לך לראות? כמעט כמו סיה בסוף של "עמוק באדמה".

"כן, ברור! יצא לנו לראות. והצלב קרס? עד היום אני לא מבינה את הקשר ואף אחד לא הצליח להסביר לי. כיף לקרוא אגב, בהמון אתרים שמסקרים מוזיקה כתבו על הסצנה והשיר שלנו. מרגש".

אחרי האירוויזיון ו"כתום זה השחור החדש", מהי הפסגה הבאה?

"אנחנו פחות אנשים של פסגות יותר של תהליכים ועבודה".

אז מתי אלבום חדש?

"יש לנו הרכב חדש, Cherie And Renno, רן (שם טוב, סולן הלהקה ובן זוגה של הדר, ע"י) המציא איזו ויולה עם מליון טריקים שמחליפה את הגיטרה. אני מנגנת בס על הקלידים ואמיר ברסלר על התופים. חזרנו לא מזמן מהופעות באנגליה בשני פסטיבלים גדולים ואנחנו מסיימים ממש בקרוב לעבוד על האלבום הראשון ועובדים קשה לקראת הבאות".


העונה הרביעית של "כתום זה השחור החדש" זמינה במלואה ב-HOT VOD.

אתר ההיכרות של Cherie And Renno | עמוד הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully