וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר רובוט: גיא זוארץ מתלהב - וזה הורס את "נעולים"

26.7.2016 / 0:00

"נעולים" יכול להיות שעשועון אינטליגנטי, אבל הפאזה הפסטיגלית של גיא זוארץ הופכת אותו לקרקס אינפנטילי. גם קיצור של 20 דקות וכללים טיפה יותר ברורים היו עשויים לסייע

צילום מסך

נשים שרוצים להגר מישראל למדינות אחרות רחמנא ליצלן זקוקים לדברים כמו ידע כללי בסיסי אבל גם לקצת מזל. באופן אירוני, הקונספט של "נעולים", השעשועון החדש של רשת בהנחיית גיא זו-ארץ תואם את הרוח הזו. במסגרת השעשועון, ישראלים אומללים מוצאים את עצמם, ובכן, נעולים בהולנד במבוך שהיציאה ממנו כרוכה במעבר דרך 45 דלתות, במענה על שאלות ידע כללי ובמזל כי לפעמים ידע לא מספיק. הפרס, אגב, הוא מעל חצי מיליון ש"ח. כמה זה "מעל חצי מיליון ש"ח"? אל תשאלו שאלות קשות. אולי אלה 501 אלף ש"ח. אולי אלה מיליארד. העיקר שזה "מעל חצי".

שווה לחזור רגע למילה "בהולנד". ישראל, כך מתברר, היא המדינה הראשונה שמעלה לשידור את הפורמט החדש שפותח בחו"ל. גאווה לאומית ואפילו בינלאומית. האולפנים, כך מתברר גם כן, מפוארים. הכל נוצץ. הכל בוהק. ואל תעזו להעלות בדיחות על יהודים שהיו כלואים בעבר בהולנד. יש גבול לציניות.

משתתפי "נעולים" נדרשים, כאמור, להשיב על שאלות ידע כללי כדי לצאת ממבוך הדלתות. לפעמים הם יכולים גם לצאת דרך הדלתות מבלי להשיב על שאלות. לפעמים הדלתות לא נפתחות גם אם הם משיבים על שאלות. הכל יכול לקרות ב"נעולים". כלומר, הכל חוץ משידור שעשועון שקל לצפות בו. אתם מבינים, ללא פרסומות, "נעולים" נמשך כחמישים דקות נטו. זה באמת יותר מדי. לו "נעולים" היה קצר יותר, נניח, בעשרים דקות, יכול להיות שהיה קל יותר איתו. כבר הרבה זמן עבר מאז שהתמכרנו לשעשועון טוב ולא משעמם.

נעולים הצצה. צילום מסך
כמה זה "מעל חצי מיליון ש"ח"?/צילום מסך

אבל "נעולים" ארוך. ומעבר לאורכו, "נעולים" גם סובל מהמנחה שלו. לגיא זו-ארץ יש שני סגנונות הנחייה: רובוטי ופסטיגלי. בשני סגנונות ההנחייה לזו-ארץ אין גבולות: או שהוא רובוטי מדי או שהוא פסטיגלי מדי. ב"נעולים" זו-ארץ נסחף לכיוון הפסטיגל ולא עוצר. למעשה, רגע השיא של "נעולים" שבו המתמודדים המאושרים בורחים מהמבוך (הבאמת מרשים) לצלילי קריאות עידוד ילדותיות של זו-ארץ ועל רקע זיקוקין (שדי מדהים שלא שרפו את המבוך הבאמת מרשים) היה אחד הרגעים המביכים לצפייה ששודרו בפריים טיים של ערוץ 2 לאחרונה. ברגע אחד, "נעולים" הפך משעשועון אינטליגנטי לקרקס אינפנטילי.

לזכותו של "נעולים" ייאמר שהוא לא הדבר הכי רע שרשת שיגרה אל המסך בשנים האחרונות. לגנותו של "נעולים" ייאמר שאפשר, אבל באמת אפשר, להסתדר גם בלעדיו ולעשות דברים אחרים בערב. כמו, נניח, לפתוח ולנעול את דלת הכניסה של הבית ארבע פעמים ברצף. אף פעם אי אפשר לדעת מי ירצה להיכנס בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully