וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 105: חיפשה את אחיה שלא ראתה חמישים שנה ומצאה אחות

28.7.2016 / 0:00

יוצרי "משפחה אבודה" גורמים לאיחוד מרגש בין אחים, ברנדי לכודה במאבק מול חברת התקליטים שלה וקואלה פרצה לבית ורקדה על עמוד. מצעד הטראש של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמובן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 5: קואלה פרצה לבית ופצחה במופע ריקוד

הנה משהו שלא תראו באף פרק של "בלינקי ופינקי". ניקי אריקסון חזרה לביתה שבקווינסלנד, אוסטרליה, והופתעה לגלות שם פורצת חמודה: דובת קואלה. הקואלה, אותה כינתה אריקסון בשם לריסה, הרגישה בבית, ואף החלה לעבוד על כישוריה באמנות הריקוד על עמוד. כן, קואלה פרצה לבית ופצחה במופע ריקוד וזה משפט שאף אחד לא חשב שאי פעם ייכתב. לריסה, אגב, הוחזרה לסביבתה הטבעית לאחר שנבדקה על ידי אנשי רשות הטבע שהוזעקו למקום. אלו פסקו שמצבה מצוין ושחררו אותה בחזרה לטבע, שם היא בטח מעבירה שיעורי ריקוד על עמוד במסיבות רווקות של קואלות.

מקום 4: המורה שהושעה בגלל כיף

דמיינו לעצמכם שיעור בבית הספר, בו במקום לשבור את הראש על איזו משוואה במתמטיקה, לומדים על השיר "עור ברווז". עכשיו דמיינו את המורה שלכם מושעה בעקבות השיעור המהנה. זה פחות או יותר מה שקרה לקורי ריי סטיבס מוונקובר, שהחליט להעביר את תלמידי כיתה י' שלו שיעור בסאטירה באמצעות שירים של ההרכב הפארודי "לונלי איילנד" והצמד האלקטרוני "דאק סוס". המורה הזהיר שמדובר בתכנים בעלי אופי בעייתי וביקש ממי שעלול להיפגע מהם לצאת מהכיתה, אך עדיין היה מי שהתלונן ושלח את המורה לחופשה כפויה ללא תשלום. לא ברור אמנם מה בדיוק ניסה סטיבס ללמד, אבל ניתן רק לקוות המתלונן או המתלוננת מקשיבים עכשיו בלופ לשיעור משעמם במיוחד, כי זה מה שמגיע להם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מקום 3: הסיבה בגללה לא שמעתם מהזמרת ברנדי

לא ממש שמענו מהזמרת ברנדי מאז שהיא רבה על בחור עם מוניקה או הסתבכה בהרפתקאות בסדרה המצליחה "מואישה". אחת הסיבות לכך היא החוזה הדרקוני אליו היא כבולה וממנו היא מנסה להשתחרר בימים אלו, באמצעות הליכים משפטיים בלתי נגמרים. בתביעה נטען כי חברת התקליטים "קמיליון" הבטיחה להשקיע באלבומים של ברנדי, אך הפסיקה לעשות זאת לאחר אלבום אחד. בינתיים, ברנדי נשארת מחויבת לחברת התקליטים ולא יכולה לשחרר את המוזיקה שלה בשום צורה אחרת. עורכי דינה של ברנדי משווים את המקרה לזה של הזמרת קאשה, שביקשה להשתחרר מהחוזה שלה עם סוני לאחר שנוצלה במשך שנים על ידי המפיק דוקטור לוק. "כמו קאשה, רק בלי הסקס", הם הגדירו את המצב. ניסוח כזה עלול לרמוז כאילו קאשה נהנתה שם ממשהו, וניסוח הולם יותר היה "כמו קאשה, בלי האונס". שזה דווקא צד חיובי בכל הסיפור.

מקום 2: חיפשה את אחיה שלא ראתה חמישים שנים, ומצאה אחות

לוונדה ג'יימס היה זיכרון ילדות שרדף אותה: היא היתה בת שש, חזרה הביתה לאחר ביקור אצל סבתה, ומצאה תינוק קטן על הספה. את התינוק הזה היא לא ראתה מאז, ושנים לאחר מכן גילתה כי אותו תינוק היה אחיה הקטן, שנמסר לאימוץ. במשך חמישה עשורים התמודדה וונדה עם הידיעה שבמקום כלשהו בעולם יש לה אח, ולא הצליחה לאתר אותו עד שפנתה לתוכנית הטלוויזיה לחיפוש קרובים, "משפחה אבודה".

אנשי התוכנית אכן עזרו למצוא לוונדה את משפחתה האבודה, ואז וונדה הופתעה לגלות שיש לה כיום אחות, דבי, אישה טרנסג'נדרית. במפגש סוחט דמעות סיפרה דבי לוונדה שהיתה לה ילדות מאושרת במשפחתה המאומצת, בה גדלה בתור ילד, ושתמיד הרגישה שהיא במגדר הלא נכון, עד שעשתה את המעבר לפני כעשור. השתיים התרגשו מההיכרות המחודשת והמשיכו לתכנן את חייהן החדשים כאחיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחה לא בוחרים. וונדה ודבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: הליקוק שעלה לאריאנה גרנדה בבית הלבן

מתברר שתוצאותיו של סקנדל ליקוק הסופגניות של אריאנה גרנדה, שהסעיר את העולם בקיץ שעבר, חמורות יותר משהיא תיארה לעצמה. לא רק ברני סנדרס התגלה כקורבן של המפלגה הדמוקרטית במיילים שדלפו השבוע, אלא גם גרנדה. כוכבת הפופ היתה מועמדת להופיע מול נשיא ארצות הברית באירוע בבית הלבן, אך תקרית ליקוק הסופגניות, במהלכה תועדה גרנדה קוראת "אני שונאת את אמריקה", גרמה לה להפסיד את החלטורה הנחשקת. אף אחד לא חשב שגרנדה התכוונה לבטחון המדינה בשירה "אשה מסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully