וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הזמר והיוצר טום אודל יופיע בהיכל התרבות בשנה הבאה

27.7.2016 / 15:36

הזמר-יוצר בן ה-25 התגלה על ידי לילי אלן, הוציא מיני אלבום ושני אלבומים מלאים, וחתום על הלהיט הגדול "Another Love" שזכה לכ-120 מיליון צפיות ביוטיוב. בשבוע שבו יופיע בארץ, אומרים גורמים בתעשיה, עשויים להופיע אמנים בריטיים נוספים בהיכל

מסתמן: הזמר והיוצר הבריטי טום אודל יופיע בהיכל התרבות בתחילת 2017, כך נודע לוואלה! תרבות.

אודל בן ה-25 התגלה על ידי הזמרת הבריטית לילי אלן (המוכרת מלהיטה "Smile"). "האנרגיות שלו על הבמה מזכירות לי את דיוויד בואי", אמרה. באוקטובר 2012 הוא הוציא את מיני האלבום "Songs from Another Love", וחודש לאחר מכן הופיע לראשונה בטלוויזיה בתכנית "Later" של ג'ולס הולנד. הלהיט הגדול מהאלבום, "Another Love" גרף 119.5 מיליון צפיות ביוטיוב עד כה, ועוד 113 מיליון בגרסת הרמיקס. בשנת 2013 נעשה שימוש בלהיט בפרסומת של ה-BBC, ובאותה שנה זכה על מיני אלבומו בפרס "בחירת המבקרים" בטקס פרסי המוזיקה הבריטית, שנקטף בעבר בין השאר על ידי הזמרת אדל.

ביוני 2013 הוציא אודל את אלבום האולפן המלא הראשון שלו, "Long Way Down" שמו, בסגנון פופ מלודי. האלבום הדיח מצמרת המצעד הבריטי את קניה ווסט. עוד באותה שנה, אודל נבחר לחמם את הופעות הרולינג סטונז בהייד פארק, אבל לא יכול היה להופיע כי היה חולה. באלבומו השני הופיעה גרסת כיסוי ללהיט של הביטלס, "Real Love", ונכלל בפרסומת חג המולד של רשת חנויות הכלבו הבריטית "ג'ון לואיס". מספר שעות לאחר שעלתה הפרסומת בפעם הראשונה, גרסת הכיסוי הגיעה לראש מצעד השירים המבוקשים לזיהוי בשאזאם. בחודש שעבר הוציא את אלבום האולפן השני שלו, "Wrong Crowd" שמו.

אל ישראל, כאמור, הוא צפוי כנראה להגיע בראשית השנה הבאה. בנוסף, אומרים גורמים בתעשיה, יתכן שבאותו שבוע יופיעו אמנים בריטיים נוספים בהיכל. נראה שיש למה לחכות.

  • עוד באותו נושא:
  • טום אודל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully