וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זין בעין: "נייקד אטרקשן" מטיחה את העירום האנושי בפרצוף

29.7.2016 / 0:00

תוכנית ההיכרויות החדשה של ערוץ 4 הבריטי לוקחת את הבוטות הטלוויזיונית צעד אחד קדימה, לעבר העירום המלא. קשה שלא ליהנות ממנה, ובמקביל קשה להצדיק את שידורה בערוץ ציבורי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך
קשה שלא ליהנות מ-"Naked Attraction". מדובר בטראש טהור בכיכוב אנשים בגירים שמודעים היטב לפעולותיהם ולמקום שבו הם נמצאים

בפין השלישי כבר ידעתי, "Naked Attraction", תוכנית ההכרויות בעירום שגורמת לסערה בבריטניה, היא הגרסה המצולמת של סדום ועמורה ושאלוהים יעזור לכולנו, נדמה לי שהפין הזה הצליף בי מבעד למסך. הוא כל כך גדול.

הבגדים, הסטטוסים ברשתות החברתיות, התעסוקה - הכל מפריע למציאת אהבה, כך לפי הקריינות בתחילת "Naked Attraction". מתברר שכל מה שצריך כדי למצוא אהבה זה לראות את בן הזוג הפוטנציאלי בעירום. מאוד קשה להתווכח עם זה.

"Naked Attraction" מציגה מדי תוכנית שני אנשים שמחפשים אהבה. מולם ניצבים ששה אנשים נוספים שמחפשים אהבה ושגופם כולל לפחות תכונה פיזית אחד שהמחזר הפוטנציאלי נמשך אליה. בכל סיבוב ייחשף רק חלק גוף אחד של המועמדים ובכל סיבוב יודח מישהו. כך למשל, מתמודד בשם מוחמד מודח ראשון אבל לא הולך הביתה לפני שהוא שומע את המחמאה: "זה ישבן טוב, אבל זה לא יתקדם לדייט". מנגד, בחלק השני של התוכנית, הודחה בחורה לסבית לאחר ששמעה מהמחזרת הפוטנציאלית שגופה נראה כמו ציור של בוטיצ'לי - שזו דרך מנומסת לומר שהיא שמנה מדי עבורה.

קשה שלא ליהנות מ-"Naked Attraction". מדובר בטראש טהור בכיכוב אנשים בגירים שמודעים היטב לפעולותיהם ולמקום שבו הם נמצאים. באמצע העשור השני של המאה ה-21, עשור מקוון מתמיד, האנשים האלה החליטו לקחת את השיח על מין ומיניות שלב צעד נוסף ולנסות לנפץ את המוסכמות עליהן גדלים רוב בני האדם בעולם המערבי. והם עושים את זה בשנינות ובאנושיות.

naked attraction. אתר רשמי, צילום מסך
במי אתם הייתם בוחרים?/צילום מסך, אתר רשמי

כצפוי, צופי ערוץ 4 הבריטי הציפו בהמוניהם את תיבת התלונות לאחר שידור התוכנית שכללה כ-300 תצלומים של איברי מין גבריים וכ-100 תצלומים של איברי מין נשיים. חשוב להדגיש שאותם איברי מין לא עשו משהו חוץ מלהופיע על המסך. אבל הילדים, תמיד צריך לחשוב על הילדים שערים בעשר בלילה וצופים בתוכנית הזו ושגם להם יש איברי מין, כן?

עם זאת, מחאת הצופים מובנת למדי שכן "Naked Attraction" לא מסתפקת בהצגת אותם איברי מין אלא גם מנתחת אותם בליווי תצלומי תקריב ושאלות חטטניות מצד המנחה על רקע סטטיסטיקה בנאלית (מה אורך איבר המין הממוצע למשל). "איזה סוג ואגינה את מעדיפה?", "האם את מעדיפה איבר מין ארוך או רחב?", "האם פטמות בהירות גורמות לך להירתע?" - שום דבר אינו בגדר טאבו עבור "Naked Attraction" ולא ברור למה על ערוץ ציבורי מסחרי לשדר תוכנית כזאת.

תשובה אפשרית למירוק המצפון נמצאת אולי בראיונות ההדחה, ששם מספרים המודחים עד כמה ההופעה בתוכנית העצימה אותם וגרמה להם להרגיש נוח עם גופם למרות שאינם נחשבים בעיני החברה לאנשים אטרקטיביים במיוחד. צריך לעבוד ממש קשה כדי למרק את המצפון עם הנימוק הזה, בטח כשהוא מגיע אחרי סשן "איזה איבר מגוף המתחרה שלך היית לוקח", אבל בואו נודה באמת: לא מדובר כאן בשבירת מוסכמות ובהצגת גופות עירומים אלא בהנעה לפעולה של אותם גופות עירומים. הרי מה תעשה אותה מחזרת פוטנציאלית עם איבר מין ארוך? היא לא תסרוג בקרושה, זה ברור. ובעצם, במחשבה שנייה, אולי דווקא כן.

  • עוד באותו נושא:
  • Naked Attraction

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully