וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה להזדקן בהוליווד: אלן פומפאו מסבירה למה לא תעזוב את "האנטומיה של גריי"

28.7.2016 / 14:10

הכוכבת הראשית של "האנטומיה של גריי", סיפרה מדוע לא עזבה את סדרת הדרמה המצליחה שעונתה ה-13 תעלה לשידור בקרוב. הסיבה? גילנות בהוליווד

מגישה: מיכל רשף

האם נמצאה התשובה לשאלה למה מרדית' גריי עדיין בחיים? אלן פומפאו, הכוכבת הראשית של "האנטומיה של גריי", סיפרה מדוע לא עזבה את סדרת הדרמה המצליחה שעונתה ה-13 תעלה לשידור בקרוב.

לדברי פומפאו, היא אפילו לא שקלה לעזוב את "האנטומיה של גריי" בגלל בעיית הגילנות החמורה בהוליווד. פומפאו, כיום בת 46, אמרה בריאיון למגזין "פיפל", כי כבר כשהצטרפה לסדרה בגיל 35 ידעה שהיא נמצאת במצב בעייתי מבחינת הוליווד שכן הקריירה שלה פרחה בשלב מאוחר. פומפאו כן הודתה שלו היתה מקבלת את התפקיד שהפך אותה למוכרת בכל בית בעולם בגיל צעיר יותר - אולי היתה מצטרפת לחבריה פטריק דמפסי, קת'רין הייגל, סנדרה או ואחרים - ובודקת אילו אפשרויות ממתינות לה מחוץ לבית החולים בסיאטל.

פומפאו סיכמה בכך שאין כל היגיון לעזוב עבודה מוצלחת שמציעה שכר טוב ושלמרות שלעתים מאמלל אותה לצפות בעצמה מזדקנת בטלוויזיה, היא שלמה עם ההחלטה שכן "האנטומיה של גריי" רק השתפרה עם השנים. הדבר הראשון נכון, הדבר השני, ובכן, לא קרה לפי חלק מהמעריצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully