וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מדהים ואף אחד לא מרוצה: הקטעים הגדולים של לואי סי. קיי

7.8.2016 / 6:00

פרוע, עוקצני, חד וחסר רחמים: ההומור של לואי סי. קיי הפך עם השנים לתופעה יוצאת דופן שלא חוששת בקול רם לומר את מה שכולנו חושבים. רגע לפני שהוא מגיע לישראל חזרנו לכמה מהמערכונים הגדולים והזכורים ביותר של הקומיקאי המבריק

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מתוך העונה החמישית של "לואי")

seperator

קשה להצביע על הרגע המדויק שלואי סי. קיי פרץ לתודעה, הוא היה כותב מערכונים מחונן שעמד מאחורי תוכניות לילה מצליחות כמו דיוויד לטרמן, קונאן או'בריאן וכריס רוק - עליה אף זכה באמי כחלק מצוות הכתיבה. אבל אחרי שנים בעולם הבידור, לפתע הפך הסטנדאפיסט המחונן למפלצת רשת אגרסיבית שנמצאת בכל מקום, מתוכניות טלוויזיה פורצות דרך כמו "לואי" והחדשה שלו "הוראס ופיט", ועד מופעי סטנד אפ זוכי אמי שיצאו כמו פטריות אחרי הגשם. העולם היה סוף סוף בשל וצמא להומור הבוטה, הפרובוקטיבי והמעט נוזף של לואי, שעסק בכל ללא רחמים.

ההופעות של סי. קיי פופולריות בטירוף, וגם בישראל נרשמה הסתערות נלהבת על הכרטיסים. הסוד נמצא בסגנון ההומור ששוחט פרות קדושות ומחביא בתוכו ביקורת עצמית נוקבת, קורטוב של הטפת מוסר כואבת ומיקס קליל של נושאים כמו נישואים, הורות, פדופיליה, מין ודת באותה צלחת. ניסינו לבחור כמה מהמערכונים הגדולים שלו, והמשימה לא היתה קלה בכלל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
seperator

"הכל מדהים ואף אחד לא מאושר". אחד הקטעים המפורסמים מתוך הספיישל "Chewd Up", שיצא ב-2008 והסתובב לא מעט ברשת. קטע קלאסי שמתמצת בגאונות את ההומור של לואי: מנה גדושה של מציאות מוגשת עם הומור ומראה קטנה ומביכה, שגורמת לך לנוע באי נוחות בכיסא.

קטע מתוך הספיישל "Shameless" מ-2007, שהפך אף הוא לאחד מסימני ההיכר של לואי. טיפול ללא כפפות בחייו הפרטיים, בבנותיו, בנישואיו ובאופן לא מפתיע גם בגירושיו. אחרי שקרא לבתו בת הארבע "זבל של בן אדם", הצחוק הנבוך מהקהל עודד אותו להמשיך להגיד את מה שכולם חושבים ומפחדים להגיד בקול. ילדים זה חרא.

המערכון הבא, שלקוח מתוך הספיישל הרביעי של לואי "Live at The Beacon Theatre", חותך לחלוטין את אנשי האמצע שעומדים בין הקהל לאמן ומציע גישה כלכלית חדשה, זולה יותר לצרכן ושרווחיה הולכים ישירות לאמן. ה-DVD של המופע, שנמכר תמורת 5 דולר בלבד, הגיע תוך עשרים ימים בלבד לרווחים של מיליון דולר.

אנחנו מקווים שהרווחים יממנו לבנות שלו את הטיפול הפסיכולוגי אחרי הקטע הבא, מתוך הספיישל "One Night Stand".

האמת הבסיסית על הקשר בין טלפונים סלולריים, אמפתיה וייאוש.

אחרי האבולוציה, לואי עובר לסכם את הבדלי המגדר הבסיסיים בין בנות לבנים, שניתן לסכם כנזק פיזי ונזק נפשי, נחשו מי זה מי.

הדת הקתולית, נושא אהוב על סטנדאפיסטים, מקבל פה את הטיפול של לואי בסגנון שמזכיר את "סאות' פארק". במסווה של תחקיר עיתונאי מעמיק של מי שגדל כקתולי, לואי מגיע לבסיס האמונה ועקרונותיה.

קטע מתוך הפיילוט לסדרה "לואי" שכל מלצרית בפורט סעיד תזדהה איתו.

"את לא אישה עד שלא יצא מישהו מהווגינה שלך ודרך לך על החלומות".

מה שכל אם יהודיה ורווק תל אביבי מצוי צריכים לשמוע על דייטים ורווקות.

אי אפשר בלי התייחסות קטנה אלינו. הסכסוך הערבי-ישראלי קיבל מעמד של כבוד במערכון הפתיחה של לואי ב"סאטרדיי נייט לייב" בשנה שעברה, יחד עם כמה נושאים קטנים נוספים כמו גזענות ופדופיליה.

seperator

לואי סי. קיי מגיע לישראל לשתי הופעות בלבד ב-18 באוגוסט בארנה פיס ירושלים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully