וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: בריטני ספירס מגלה שראיין סיקרסט סטרייט בשידור חי

8.8.2016 / 9:16

כולנו רצינו לשאול, אבל רק לבריטני היה האומץ לבדוק למי באמת נמשך המנחה המפורסם. וגם: הטריילר לסדרה החדשה של וודי אלן והליפ סינק של ג'ימי פאלון וסת' רוגן. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

10:37 - היוש שונאים: טיילור סוויפט חיה ובועטת במסיבת הפתעה

אמנם נראה כאילו טיילור סוויפט לקחה פסק זמן מכולנו, אבל היא לא מפסיקה לחיות את החלום. אתמול היא הוזמנה למסיבת יום ההולדת של מייקי הס, יורשת העצר של איל נפט ובוגרת בית הספר לעסקים של אוניברסיטת הרווארד. לא יודעים למה, אבל אנחנו מרשים לעצמנו לנחש שכסף הוא לא אחד מהדברים שמטרידים את מייקי כשהיא קמה בבוקר.

סוויפט הגיעה למסיבה, שבה הופיע נלי שהזמין אותה להצטרף אליו בספונטניות. היינו מספרים לכם מה קרה מכאן, אבל אין מספיק סופרלטיבים בלקסיקון ובגלל זה המצאנו את האינסטגרם.

10:10 - בריטני ספירס מגלה בשידור חי שראיין סיקרסט סטרייט

ובכן, אין דרך טובה יותר לומר את זה: בריטני ספירס מדהימה. קליפ קצרצר שהפך לוויראלי בסוף השבוע מציג לכאורה את הרגע שבו ספירס הבינה שראיין סיקרסט לא גיי.

אנשים רבים, כולל האקסית של סיקרסט - ג'וליאן האף, סברו שמנחה "אמריקן איידול" נמשך לגברים אבל ספירס לקחה את זה רמה אחת קדימה. בשיחה שניהלו לפני כמה שנים ספירס והראפר וויל. איי. אם עם סיקרסט, שוחחו שני הגברים על בושם ווויל. איי. אם שאל את סיקרסט האם הוא מתיז בושם על זוגתו ואז, כפי שתשימו לב, ספירס המומה ולא יכולה לעכל שלסיקרסט יש בת זוג ולא, נניח, בן זוג.

מדהים.

10:07 - טיזר ראשון לסדרה החדשה בבימויו של וודי אלן

בעוד "קפה סוסייטי" פרי עטו שובר קופות בישראל, וודי אלן כבר מציג את הפרויקט החדש שלו, והפעם לא מדובר בסרט אלא בפרויקט טלוויזיוני: סדרה בת ששה פרקים, כל אחד באורך של כחצי שעה, שתעלה באמזון בסוף החודש. הבוקר (שני) נחשף טריילר ראשון של הסדרה, "משבר בשש סצנות" שמה, שבה יככבו הוא עצמו בצד מיילי סיירוס ואחרים. מהדקה וחצי שנחשפו, נראה שהיא דומה לכל דבר שהיוצר הוותיק עשה בעבר על המסך הגדול. מה שבטוח: לאור הטכנופוביות הידועה לשמצה של היהודי הנוירוטי, ככל הנראה מדובר בסדרת הרשת הראשונה שנכתבה כולה במכונת כתיבה.

09:40 - פול רייזר מבהיר: אין תוכניות לריבוט של "משתגעים מאהבה"

קדחת הרימייקים ששוטפת את הטלוויזיה בשנים האחרונות מקיפה כל קלאסיקה טלוויזיונית שאי פעם אהבנו. מטבע הדברים, ולאחר שראשי NBC הבינו את הפוטנציאל הגלום בפרץ הנוסטלגיה העולמי, מיהרו ברשת לבדוק את האפשרות להשיב לחיים את "משתגעים מאהבה". אלא שלפי הכוכב והיוצר, פול רייזר, הסיכויים לכך נמוכים במיוחד.

"אחד הדברים שעשינו באופן מכוון בפרק הסיום של התוכנים הוא לקפוץ קדימה בזמן", הסביר רייזר בריאיון לאתר וראייטי. "ראינו מה קרה להם (לכוכבי הסדרה). אחת מהסיבות לכך היתה למנוע את הפיתוי לחזור אליה שוב. כשאתה צופה באיחוד כזה כל מה שאתה אומר הוא: 'וואו, הם ממש הזדקנו'".

רייזר והלן האנט כיכבו במשך שבע עונות בסיטקום המצליח, שאף זכה בפרס גלובוס הזהב לקומדיה. השניים גילמו את דמויותיהם של פול וג'ימי בקמן, זוג נשוי טרי המתגורר בניו יורק. הסדרה עסקה בקורותיהם, תוך התמקדות ב"דברים הקטנים" שמסתתרים בחיי הנישואים.

09:30 - ג'ימי פאלון וסת' רוגן הולכים לדו קרב ליפ סינק

הרבה לפני אל. אל. קול ג'יי והלהיט הוויראלי של רשת Spike, התחיל ה-Lip Sync Battle כסגמנט חמוד מני רבים בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון, ובמסגרתו התמודד המארח מול אחד או אחת מאורחיו בליפסוס של להיט גדול.

לכבוד הגעתו של סת' רוגן (במסגרת מסע הקידום של הסרט "מסיבת נקניקיות"), חזרה התחרות לתוכנית. היו שם, בין היתר, ביצועים לדרייק ואפילו שיתוף פעולה נדיר בין להקת הרוטס לרוגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully