וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביהו מדינה: "מטריד אותי שאני מופיע בחוץ לארץ"

8.8.2016 / 17:58

בכנס מרכז קטיף לציון 11 שנים להתנתקות מגוש קטיף, תקף הזמר אביהו מדינה את הישראלים שבוחרים לעזוב את המדינה. "מיליון ישראלים ירדו מהארץ. ההסבר לזה הוא חינוך"

עריכה: מיכאל ברגמן

(בסרטון: אביהו מדינה באולפן וואלה! NEWS, אפריל 2016)

seperator

הזמר אביהו מדינה פתח היום (שני) חזית מול ישראלים שבחרו לעזוב את המדינה. בכנס מרכז קטיף בניצן לציון 11 שנה להתנתקות, אמר מדינה לנוכחים בפאנל "תרבות אחראית או תרבות חברתית" כי הוא מוטרד מכך שהוא מופיע בחו"ל. "מיליון ישראלים שעשו צבא, הוריהם נלחמו במדינה הזו והם בחוץ לארץ. הנהירה הזו מתקיימת כבר 40 שנה והיום, בדוק מיליון ישראלים ירדו מהארץ. ההסבר לזה הוא חינוך. מי אחראי על החינוך? אזרחי ישראל הקוסמופוליטים, שמחנכים את הילדים שלנו להיות אנשים קוסמופוליטים", אמר מדינה. "הם מכירים את התרבות של חוץ לארץ הרבה יותר טוב ממה שהם מכירים את התרבות פה בישראל. הם מנופפים כל הזמן בכוכבים ואלילים מבחוץ. ומה שאבא שלי היה אומר `והתערבו בגויים וילמדו ממעשיהם'. ובגיל 21, לאחר שמסיימים את חובתם האזרחית, מסיימים את הצבא, הם ממש מוכנים לחיות בחו"ל, כי ככה חינכו אותם. חינכו אותם רחוק מאוד מהשורשים היהודיים. רחוק מאוד מהמסורת היהודית. רחוק מאוד מהציונות היהודית. לא נותנים, לא מפתים אותם להישאר פה. כי איך שהם מסיימים צבא ישר זורקים אותם לשוק העבודה. תתמודדו".

"תסלחו לי אני אולי יפגע פה במישהו", הוסיף מדינה. "אבל אותי יותר מעניין הבן שלי. הבן שלך. הבן שלכם שגדל פה, למד פה, עשה פה צבא, מעניין אותי פי 10 מעולים חדשים, שבאים, לוקחים את סל הקליטה שלהם, ועוזבים לקנדה אחרי כמה שנים, או שהם נשארים פה כי הם ספק יהודים. אותי מעניין הילד שלי קודם כל. הילדים שלנו. זה לא חוכמה להביא שבע מאות אלף רוסים לארץ ולשחרר מיליון ישראל לחוץ לארץ כי קשה להם להתמודד".

(עדכון אחרון: 20:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully