וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר משפחתי: קלטת הסקס של קים קרדשיאן בעיבוד חדש

10.8.2016 / 0:00

זוג תאומות המציירות ויוצרות יחד, ביססו את תערוכת הציורים האחרונה שלהן על צילומי מסך מתוך קלטת הסקס של כוכבת הריאליטי. לטענתן זה פשוט מצחיק

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

אמנות או פורנוגרפיה? זוג תאומות משתמשות בקלטת הסקס של קים קרדשיאן כמקור ההשראה לציורי השמן שלהן.
אלי ולקסי קפלן יצרו סדרת ציורים המתבססים על צילומי מסך מתוך הווידאו, שבו מצולמת כוכבת הריאליטי יחד עם הזמר ריי ג'יי ופורסמה לראשונה ב-2007.

התאומות בנות ה-23 המתגוררות בלוס אנג'לס סיפרו בראיון מצולם שהרעיון התחיל מתוך שעשוע. הפריימים, המככבים בתערוכה "Make Me Famous", בעיקר מצחיקים אותן. "אנשים לא צריכים לקחת את זה ברצינות", אומרת לקסי קפלן. "אנחנו לא מנסות לפגוע באף אחד.. זה פשוט מהרגעים האלה שסלבס סוג של מנצלים את עצמם". השתיים הסבירו שהציור שבו קים קרדשיאן מחייכת 'קורע' והוסיפו "וכמובן שהפריים שבו היא "מענגת את ריי ג'יי.. מצחיק".

היצירות זוכות לתגובות מעורבות. אלי קפלן סיפרה בהומור על תגובת אמו של חברה לשעבר: "'מה זו סוכריה? סוג של קאפקייק?' - זה פין אמרתי לה". לקסי לעומתה מספרת על צופים שמגדירים את העבודות כפורנוגרפיה ולא אמנות. "אנחנו זוכות להרבה שיימינג כי ציירנו דברים כאלה פרובוקטיביים", היא מוסיפה.

תערוכת פופ אפ של השתיים בבוורלי הילס כללה ציורים של מלניה טראמפ, פריס הילטון ושלהן עצמן. "יש לנו ציור של הציצים שלנו, שבו אנחנו עומדות אחת ליד השנייה", מסבירה לקסי, ומספרת גם על ציור המתעד את הישבנים של השתיים מרוחים בשוקולד ותותים בתוכם. יצירה שמתבססת, כפי שהן מסבירות למבקרת בתערוכה, על צילום שצילמה אימן. "אנחנו מנצלות את עצמנו ואותם והם מנצלים את עצמם", מסבירה לקסי את ההיגיון המוסרי מאחורי היצירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לאחיות חשבון אינסטגרם פורה עם למעלה מ-50,000 עוקבים. הן מספרות שאחד הציורים כבר נרכש על ידי אתר סרטים למבוגרים בלבד. "היצירות משקפות תרבות שבה אנשים אומרים 'הכלבה הזאת, למה היא זוכה לכל כך הרבה תשומת לב?'", כולנו מזינים את זה. כולנו תורמים ולוקחים חלק בשיחה".

זה לא הפרוייקט השערורייתי הראשון של האחיות, שהעלו לחשבון האינסטגרם שלהן תמונות עירום של עצמן מחבקות בובות של גיבורי על, תחת הכותרת "Boy Toys". לאחר הצילמים הבובות נמכרו ב-333$ האחת. עוד יצרו האחיות סדרה של ציורים שמציגים הטבעות של חלקי גוף שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully