וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: יו גרנט לא זיהה את רנה זלווגר. אאוץ'

14.8.2016 / 9:18

השינויים בפניה של רנה זלווגר גורמים למבוכה לא קטנה עבור יו גרנט ואדל מנסה להפתיע מעריצה ומופתעת בעצמה. לייב בלוגינג תרבותי

רנה זלווגר/צילום

(בסרטון: השינוי בפניה של רנה זלווגר לאורך השנים)

seperator

14:06 - פול מקרטני מודה: חברי הביטלס לא אהבו את יוקו אונו

עשרות שנים לאחר שהביטלס התפרקה, פול מקרטני מודה כי לחברי הלהקה היה קשה לעכל את מערכת היחסים של ג'ון לנון ויוקו אונו. מקרטני התראיין ל"רולינג סטון" והודה כי למרות שכיום הוא ואונו חברים הרי שבתחילת הדרך, החברות לא נראתה באופק.

לדברי מקרטני, מרבית הלהקות לא היו מסוגלות להתמודד עם זוגיות שכזו והביטלס, גם אם לא בצורה מושלמת, דווקא עמדה במשימה. "יוקו לא היתה בחדר הבקרה או בצד. היא היתה באמצע, בין ארבעתנו", סיפר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

11:05 - קלואי גרייס מורץ צבועה?

אומת האינטרנט זועמת קלות על השחקנית קלואי גרייס מורץ לאחר שזו חלקה באינסטגרם תמונת טופלס. הסיבה לזעם? ממש לפני כמה חודשים מורץ מתחה ביקורת נוקבת על תמונות העירום של קים קרדשיאן ורמזה כי היא איננה מודל לחיקוי. מאוחר יותר טענה מורץ כי רק רצתה להתייחס לדרכים שבהן קרדשיאן משתמשת בפרסום שלה.

מורץ, אגב, כבר הספיקה להסיר את התמונה שעוררה סערה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המדוברת/מערכת וואלה!, צילום מסך
קלואי גרייס מורץ על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע בטורונטו. GettyImages
לבושה הפעם. קלואי גרייס מורץ/GettyImages

9:42 - יו גרנט לא מזהה את רנה זלווגר

ובכן, זה מעט מביך. יו גרנט, ששיחק לצד רנה זלווגר בסרטי "ברידג'ט ג'ונס", לא זיהה אותה בעקבות השינוי בפניה. התקרית המביכה התרחשה ב- "Watch What Happens Live". המנחה אנדי כהן ביקש מגרנט לזהות את הכוכבות לצדן שיחק במהלך הקריירה בעזרת הצצה לפניהן - מהאף למעלה בלבד.

כשפניה של זלווגר הופיעו, גרנט תהה בקול "מי זאת? לא ראיתי אותה מעולם בחיי".כזכור, בשבוע שעבר כתבה זלווגר טור באתר "הפינגטון פוסט" והכחישה כי עברה ניתוחים פחסטיים: "לא שזה עניינו של אף אחד, אבל לא קיבלתי החלטה לשנות את פניי או לעבור ניתוח בעיניים".

כזכור, לפני כמעט שנתיים, החלו כלי התקשורת להביע התעניינות יתרה בפניה של זלווגר, שהציגה שינויים קוסמטיים רבים, עד שהיתה כמעט בלתי ניתנת לזיהוי.

רנה זלווגר. GettyImages
היוש, זאת רנה/GettyImages

9:27 - המעריצה שהפתיעה את אדל

הפתעה מאוד נעימה חיכתה למי שנכח בהופעה של אדל בשבוע שעבר באטלנטה. אדל, שנוהגת להעלות לבמה מעריצים למטרת סלפי/חיבוק/סלפי וחיבוק, בחרה להעלות לבמה מעריצה שהתגלתה כזמרת די טובה שאף היתה מועמדת לגראמי.

ג'יימי גרייס בת ה-24 החלה לשיר את "Remedy" וזכתה למחיאות כפיים מהקהל ומאדל עצמה. אדל התרשמה כל כך עד שביקשה מגרייס לבצע שיר נוסף והמעריצה/זמרת הנלהבת בחרה את "Can't Help Falling in Love" של אלביס פרסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully