וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "מיסטר גאגא" מתקרב לאוסקר האירופאי

16.8.2016 / 10:50

סרטם של האחים הימן נמצא בין 15 הסרטים שמתמודדים על האוסקר האירופאי ומה קרה לדריל ב"המתים המהלכים"? לייב בלוגינג תרבותי

עריכה: ניר חן

(בסרטון: תומר הימן באולפן וואלה! NEWS בשיחה על "מיסטר גאגא")

seperator

18:08 - זאב רווח התקבל כחבר באקדמיה האירופית לקולנוע

זמן קצר לפני יום הולדתו ה-76 של זאב רווח, שחל אתמול (שני), קיבל השחקן והקומיקאי סוג של מתנת יום הולדת: הוא התקבל כחבר בעל זכות הצבעה באקדמיה האירופית לקולנוע, כך נודע לוואלה! תרבות. האקדמיה, שנוסדה ב-1989, אחראית בין השאר על טקס פרסי "האוסקר האירופי". "קיבלתי את המינוי בשבוע שעבר, בעקבות הסרט האחרון שהשתתפתי בו, 'מיתה טובה', שביימו שרון מימון וטל גרניט בצורה מדהימה וקיבל את הפרס בונציה. נציגי האקדמיה ראו אותי בסרט כשהוצג בצרפת ומינו אותי לתפקיד", אומר רווח לוואלה! תרבות. "אני בטח אוזמן להרבה פסטיבלים כשופט. אני מניח שאוזמן לפסטיבלים כשופט. אני אשמח שבזכות סרט ישראלי מיוחד במינו אני אוכל אולי לקדם את הקולנוע הישראלי ולעזור לבמאים הישראליים דרך האקדמיה האירופית".

בתוך כך, רווח מספר כי בימים אלה הוא כותב תסריט לסרט חדש עם עוזיאל חזן העוסק במחתרת היהודית שפעלה במרוקו. "זה סרט על הצעירים שבאו לארץ ורצו להתגייס לפלמ"ח. אחר מהצעירים האלה היה אבא שלי", אומר לנו רווח. "הצחיק אותי נורא שאמרו לבנט שצריך להסיע חבר'ה צעירים בבתי ספר למרוקו, כי אני עשיתי סרט על יהדות מרוקו לפני 12 שנה, שנקרא 'קהילת קדושים', שנמשך 3 וחצי שעות, שבו עברתי את כל מרוקו".
(שגיא בן נון)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה לעזור לבמאים הישראליים דרך האקדמיה האירופית". זאב רווח בסרט "מיתה טובה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

17:24 - נוכחות לקולנוע הישראלי בפסטיבל טורונטו

פסטיבל טורונטו, אירוע הקולנוע החשוב בצפון אמריקה ומן היוקרתיים בעולם, פרסם היום רשימה נוספת של המשתתפים בו, והסתתרו בה שלל בשורות טובות לתעשייה הישראלית: לא פחות מארבעה סרטים של יוצרים מקומיים הצטרפו היום לשורות האירוע.

בין אלה, בולט "החטאים" של אבי נשר בכיכובם של נלי תגר וג'וי ריגר, אחד מחמשת הסרטים הבינלאומיים היחידים שנבחרו למסגרת Contemporary World Speakers. נוסף לכך, התפרסם גם כי "נורמן", סרטו דובר האנגלית של יוסף סידר, בו מככב ריצ'רד גיר בצד ליאור אשכנזי, יוקרן במסגרת הגאלה, שבה מוקרנות גם הפקות הוליוודיות נוצצות.

את התמונה, במסגרת המוקדשת לקולנוע בינלאומי, ישלימו "ישמח חתני" של אמיל בן-שמעון, העוסק במרד נשי נגד פנאטיות דתית בירושלים; ו"לא פה, לא שם", סרט הביכורים של מייסלון חמוד, העוקב אחר שלוש פלסטיניות החיות בתל אביב.

אלה מצטרפים לשני סרטים אחרים שכבר פורסם בעבר כי יהיו בטורונטו: "טהורה לעד" התיעודי של מאיה זינשטיין על ההתנגדות בקרב אוהדי בית"ר ירושלים לשיתוף שחקנים מוסלמיים, ו"אנה" הקצר של אור סיני, שמוקדם יותר השנה זכה בפרס הראשון בפסטיבל קאן.

לא פה לא שם. יניב ברמן,
בדרך לקנדה. "לא פה, לא שם"/יניב ברמן

16:56 - מאריה קארי שוב מעוררת סערה

מאריה קארי היא הרבה דברים וכעת, מתברר, היא גם "יותר מדי סקסית". אתר TMZ מדווח כי שלטי החוצות שמקדמים את הופעתה של קארי בלאס וגאס צונזר על ידי לפחות שני שדות תעופה. לפי הדיווח, החזה של קארי מכוסה רק בסדין זהב ודי בולט בשלטים. עוד מוסיפים באתר כי אפילו סיזרס פאלאס, המלון שבו תופיע קארי, יציג גרסה מצונזרת של שלטי החוצות. קארי, אם תהיתם, מתנגדת לכל שינוי בשלטים כי השקיעה אלפי דולרים בצילומים.

16:44 - רוברט דאוני ג'וניור עשוי לשוב לטלוויזיה לראשונה אחרי 15 שנים

עד לפני שנים לא רבות הטלוויזיה היתה המקום שאליו בורחים שחקנים שלא הצליחו לתפוס מקום בתעשיית הקולנוע. כעת, עם ההצלחה הגדולה, המצב התהפך ודווקא הכוכבים המצליחים ביותר מחפשים לעצמם מקום על המסך הקטן שלנו.

אתר דדליין מדווח שרוברט דאוני ג'וניור, מי שהוכתר רק לפני שנתיים כשחקן המרוויח ביותר בהוליווד, יככב בסדרה חדשה ברשת HBO עליה מופקד ניק פיזולטו, יוצר "בלש אמיתי". לסדרה אין עדיין אין שם או תקציר עלילה, אבל כבר ידוע שכל אחת מעונותיה תכלול שמונה פרקים, ושתקופת הצילומים שלה תותאם ללוח הזמנים הצפוף של דאוני ג'וניור.

על פי הערכות הפרויקט החדש עשוי להקים לתחייה פרויקט קולנועי במקור, שנזנח לפני מספר שנים. במרכזו עלילת פילם-נואר בשנות השלושים של לוס אנג'לס, ובמרכזה הבלש פרי מייסון, שכיכב בעשרות נובלות בילוש וסיפורים קצרים שהתפרסמו לאורך השנים.

רוברט דאוני ג'וניור בקומיק-קון 2014. GettyImages
בדרך לטלוויזיה. רוברט דאוני ג'וניור/GettyImages

12:19 - "סופרמן השחור" יוולד מחדש ב"ליגת הצדק"?

מרגיש כאילו יש עדיין צורך לכתוב כאן ספוילר, אם עדיין לא צפיתם ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ואתם מתכננים לעבור את החוויה המזעזעת הזאת, כדאי שתעצרו את הקריאה כאן. ההמשך על אחריותכם.

כזכור, "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" הסתיים בהלווייתו של סופרמן, אחרי שמצא את מותו בקרב העצום עם דומסדיי בסיום הסרט. כבר בשוט האחרון נשתל הרמז לחזרתו של גיבור העל מקריפטון, כשהרגבים על קברו ריחפו לרגע קל באוויר לפני עליית הכתוביות. רמז עבה הרבה יותר הגיע עם הפוסטר הרשמי של "ליגת הצדק", שבו נראה סופרמן לצד חבריו, אבל כעת מתברר שהגרסה הזאת של איש הפלדה עשויה להיות שונה לחלוטין מזו שהכרנו.

בתמונה שהעלה הנרי קאוויל לחשבון האינטסגרם שלו, רמז השחקן שמגלם את סופרמן כי תחייתו של סופרמן תוליד את "סופרמן השחור". הצעד הזה נראה הגיוני, שכן גם בגרסת הקומיקס הופעתו של סופרמן השחור הגיעה בתקופת הזמן הזו.

בגרסת הקומיקס של שנות ה-90, מותו של סופרמן הוביל לתקופה שבה ארבע גרסאות שונות של הגיבור פעלו במקביל, עד שסופרמן האמיתי התגלה כשהוא לובש שחורים ותבע מחדש את מקומו. אלא שלסופרמן השחור קיימת גרסה קודרת הרבה יותר בתחילת שנות האלפיים, ובמהלכה דארקסיד (שצפוי, על פי השמועות, להיות הנבל הגדול של יקום הקומיקס שנבנה ב-DC והמקביל לת'אנוס של מארוול) יוצר שכפול אפל ולבוש שחורים של סופרמן שנענה לרצונותיו.

את התשובות לשאלות הגדולות שהעלתה התמונה הזאת, נגלה מן הסתם רק ככל שהסרט יתקרב, ועד נובמבר 2017 יישאר לנו הרבה זמן לבהות בה.

11:02 - פסלון לאחים הימן?

חדשות טובות לקולנוע הישראלי: הסרט הדוקומנטרי "מיסטר גאגא" של האחים הימן, אשר הביא לבתי הקולנוע למעלה מ-100 אלף איש, נכנס לשורטליסט של האוסקר האירופאי. טקס חלוקת הפרסים ייערך בחודש דצמבר. האקדמיה האירופאית לקולנוע הציגה את 15 הסרטים שיתמודדו בקטגוריית הסרטים התיעודיים ו"מיסטר גאגא", כאמור, נמנה עליהם. הסרט, אשר הופק ע"י ברק הימן כקופרודוקציה ישראלית/גרמנית/צרפתית/הולנדית/שבדית בתמיכת ערוץ 8HOT, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה ומפעל הפיס – מספר את סיפורו של הכוריאוגרף והמנהל האמנותי של להקת המחול בת שבע – אוהד נהרין.

"לא העזנו בכלל לחלום על דבר כזה ולא חשבנו בתחילת ההפקה, לפני 8 שנים, שהסרט הזה יצליח לעניין ולגעת בכל כך הרבה אנשים מגילאים, מדינות ורקעים שונים ואנחנו פשוט מאוד שמחים היום. הכי חשוב ויקר לליבנו זה העובדה שהסרט הגיע לגמר תחרות פרסי אופיר כאן בארץ יחד עם סרטים ממש טובים ומיוחדים שמשתתפים בתחרות", מסרו האחים הימן.

10:52 - מה קרה לדריל?

מעריצי "המתים המהלכים" ממשיכים לכסוס ציפורניים לקראת העונה השביעית של סדרת הזומבים הפופולרית בעקבות הקליף-האנגר המטורף בתום העונה הקודמת.

טיזר חדש ששוחרר לרשת עלול להטריף אותם עוד יותר. הסיבה? בטיזר נראה דוויט, אחד ממקורביו של ניגן, נוהג באופנוע של דריל ולבוש בבגדיו.

האם דריל מת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully