וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: דמי לובאטו פוגשת את ריק גריימס

21.8.2016 / 7:52

דמי לובאטו חוגגת יום הולדת 24 ומקבלת ברכה מפתיעה ו"שומרי הגלקסיה" בדרך להופעת אורח בסרט "הנוקמים" הבא. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר "שומרי הגלקסיה")

seperator

16:34 - קייטי פרי מגיעה לאייטיז

כיצד הלהיט "Firework" של קייטי פרי היה נשמע לו היה משוחרר באייטיז? היוטיובר TRONICBOX דאג לרמיקס משובח. וכן, הוא הביא איתו חותלות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

13:00 - סוכן לא ממש סמוי

אין לנו יותר מדי מה להגיד על הסרטון הבא. באמת. קבלו כמה מקרי פרסום סמוי שפשוט זועקים לעזרה.

8:46 - המפיק והיזם לו פרלמן מת בגיל 62

לו פרלמן, המפיק שהקים את בקסטריט בויז ואנ' סינק, הלך לעולמו בגיל 62. פרלמן מת בעודו מרצה 25 שנות מאסר לאחר שהודה בשנת 2008 באשמתו בקשירת קשר, הלבנת כספים ומתן עדות כוזבת במהלך פשיטת רגל. בסה"כ, פרלמן גנב 300 מיליון דולר במסגרת ההונאה.

לאנס באס, חבר אנ'סינק לשעבר, צייץ בטוויטר כי למרות פשעו של פרלמן, הוא "לא היה עושה את מה שהוא אוהב לעשות בלי השפעתו של פרלמן".

8:38 - בריטני עושה זאת שוב

זכרון והתמצאות במרחב הם לא הצדדים החזקים של בריטני ספירס והזמרת הפופולרית הוכיחה זאת פעם נוספת לאחר שלא זיהתה את קולטון היינס, כוכב "החץ" ו"זאב צעיר", כשהזמינה אותו לעלות לבמה במהלך הופעתה בלאס וגאס. ספירס נוהגת להזמין באופן קבוע גברברים צעירים להשתתף בביצוע השיר "Freakshow" וזה בדיוק מה שקרה להיינס.

ספירס התלהבה מאוד מכישוריו של הכוכב הצעיר, שאלה לשמו ואף התרשמה מישבנו. היינס, בתגובה, התלהב בחזרה ברשתות החברתיות.

8:28 - הצצה ראשונה ל"היירספריי לייב"

חשבנו שמשהו יקרה וכל העסק הזה יתבטל אבל לא. "היירספריי לייב" ממשיך להתקרב אלינו בצעדי ענק. NBC שחררה הצצה בת 30 שניות לגרסה החיה שתשודר בדצמבר הקרוב. ג'ניפר הדסון, קריסטין צ'נוות' והגרסה האנושית לצופר - אריאנה גרנדה, יככבו בעיבוד החי לסרט שעוסק בנערה מתבגרת החולמת להיות רקדנית בתוכנית טלוויזיה.

8:06 - ברכת יום הולדת מנצחת

הזמרת דמי לובאטו חגגה את יום הולדתה ה-24 עם חברים ובני משפחה. עד כה, לא סיפור באמת מיוחד. הטוויסט האמיתי והשווה הוא ברכת יום ההולדת הלא פחות ממדהימה שלובאטו קיבלה מכוכבי "המתים המהלכים".

רגע, זה אומר שניגן לא הרג את גלן?

7:51 - קרוס-אובר מהאגדות

זה היה באוויר ועכשיו זה (כמעט) רשמי: גיבורי "שומרי הגלסיקה" ייטלו חלק ב"Avengers: Infinity War" שייצא ב-2018, ובכך יתבצע קרוס-אובר ראשון בינם וסדרת "הנוקמים".

דבר זה, שעד כה היה בגדר שמועה הגיונית בלבד, אושר בידי וין דיזל, מי שגילם את דמותו של גרוט ב"שומרי הגלקסיה", במהלך לייב-צ'אט שקיים עם גולשי הפייסבוק בסוף השבוע. "זה מרגש עד מאוד", הוסיף, "ומי שעוקב אחרינו כאן זכה לשמוע זאת לפני כולם".

גרוט – שומרי הגלקסיה. באדיבות yes,
יש!/באדיבות yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully