וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילרים חדשים ל"המכשפה מבלייר"

23.8.2016 / 10:50

הצצות חדשות להמשכון של סרט האימה מסוף שנות ה-90, רופרט גרינט יככב בגרסה הטלוויזיונית של "סנאצ'", התמונה המאכזבת של יו ג'קמן ועוד. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

17:12 - "סופת חול" התקבל לפסטיבל טורונטו

לאחר שכיכב בשלל פסטיבלים בינלאומיים, ובראשם סאנדנס, זכה היום (שלישי) "סופת חול" לכבוד הגדול מכולם, והתקבל לפסטיבל טורונטו, היוקרתי בצפון אמריקה ומן החשובים בעולם. סרטה של עילית זקצר, על עולמן של נשים בדואיות בדרום הארץ, יוקרן במסגרת דיסקברי, המיועדת לעבודות ביכורים.

הפסטיבל יתנהל בקנדה בתחילת ספטמבר. ב-15 לחודש יגיע "סופת חול" לאולמות ברחבי הארץ ושבוע לאחר מכן יתחרה על פרס אופיר ועל הזכות לייצג את ישראל באוסקר.

15:16 - הסרט "אנשים שהם לא אני" נרכש להפצה עולמית

סרט הביכורים של הדס בן ארויה, "אנשים שהם לא אני", נרכש להפצה עולמית על ידי חברת Film Republic הלונדונית. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל הסרטים של לוקרנו בחודש שעבר.

בן ארויה, סטודנטית בבית הספר לקולנוע על שם סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב, מגולל את סיפורה של צעירה המתקשה להתמודד עם הפרידה מבן זוגה, על שהיא פוגשת בניר, אינטלקטואל פטפטן שחי באופן חופשי ומעורר בה השראה. בן ארויה כתבה גם את התסריט ומככבת בתפקיד הראשי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

15:06 - מייזי וויליאמס מתחילה כבר עכשיו את הטיזינג של "משחקי הכס"

העונה השביעית של "משחקי הכס" תגיע אלינו רק בקיץ הבא, אבל יש בני מזל שיודעים כבר מה עתיד להתרחש בשבעת הפרקים שיבואו עלינו לטובה, והם מוכנים לחלוק איתנו את החוויות שלהם. טוב, בערך לחלוק.

מייזי וויליאמס (אריה סטארק) פרסמה סדרת ציוצים שליוו את קריאת התסריט לעונה השביעית. זה התחיל באופוריה, נמשך באקסטזה ונגמר עם משהו שקשור בביצים וקדושה שלא ממש ברור לנו, אבל סביר להניח שהוא מאוד מרשים.

14:50 - הצמד Sleigh Bells תובע את דמי לובאטו על פלגיאט

כבר כאשר יצא האלבום האחרון של דמי לובאטו ב-2015 האשים צמד האינדי-רוק סליי בלז את הזמרת על כך שסימפלה את השיר (האדיר) שלהם "Infinity Guitars" ללא אישור. זה נעשה באמצעות ציוץ בטוויטר בנובמבר: "דמי לובאטו, אנחנו מוחמאים מזה שסימפלתם את השירים שלנו ב-'Stars', אבל לא קיבלנו פנייה. חייבים להבהיר את זה". בשעתו הגיבו מפיקי השיר קארל פאלק ורמי יעקב, "לא השתמשנו בשום סימפול בשיר 'Stars' של דמי לובאטו. כמו כן דמי לא היתה מעורבת בהפקה. היא כתבה רק את השורה המרכזית".

נראה שאת חברי סליי בלז זה לא שיכנע, כי כעת מגיעה התביעה. היא ממוענת ללובאטו עצמה, פאלק, יעקב וחברת UMG Recordings, מפרטת בה את הדימיון וטוענת לבסוף כי "ניתוח של שני השירים מגלה כי הם, לפחות בחלקם, דומים מהותית, כמעט זהים או זהים ממש".

לאוזנינו הבלתי מזוינות נשמע שבהחלט יש להם כאן קייס. האזינו לשני השירים.

11:00 - ג'ון אוליבר מציג: ספר הילדים שחזה את עלייתו של טראמפ כבר לפני 20 שנה

בתוכניתו "השבוע שעבר הלילה" ב-HBO השווה הקומיקאי בין ספר הילדים "The Kid Who Ran For President" לבין נסיקתו של דונלד טראמפ במירוץ לנשיאות. הספר מ-1996 נכתב על ידי דן גוטמן ומגולל את סיפורו של ילד בן 12 שבתור בדיחה מחליט לרוץ לנשיאות, אבל איכשהו אכן נבחר. אוליבר גייס לעזרתו על השחקן והקול וויל ארנט, שקרא קטע מתוך הספר: "יש לי שאלה למבוגרים של אמריקה - יצאתם מדעתכם? אתם מצפים שאאכוף את החוקה? אפילו לא קראתי אותה אף פעם. נעדרתי מבית הספר באותו יום. אתם רוצים אותי כמפקד העליון של הכוחות המזוינים? מה אם מישהו יתקוף את ארה"ב? באמת תרצו אותי כאחראי? אמריקה נמצאת כנראה במצב גרוע במיוחד אם בחרה אותי כנשיא. כדאי שתתאפסו על עצמכם ותמצאו אנשים שמוכשרים באמת לנהל את המדינה, אחרת נהיה בצרות גדולות".

צפו בקטע המלא.

10:20 - דיוויד שווימר ויתר על התפקיד של וויל סמית' ב"גברים בשחור"

סיפורים הוליוודיים על תפקידים ענק ששחקנים מובילים פסחו עליהם, תמיד מעניינים, בעיקר כאלה שהבחירה הזאת השפיעה דרמטית על המשך הקריירה שלהם. דיוויד שווימר היה בשיא הצלחתו ב"חברים", כשקיבל את ההצעה להצטרף לסרט הפעולה החדשה של מייקל בייל "גברים בשחור".

בשיחה עם ההוליווד ריפורטר סיפר שווימר שבאותה תקופה צילם את הקומדיה רומנטית "The Pallbearer" עם גווינת' פאלטרו, ובה תלו אולפני מירמקס תקוות גדולות. "הם החתימו אותי על חוזה לשני סרטי המשך מראש", סיפר השחקן, "כידוע, הסרט לא הצליח, אבל המשכתי לעשות עוד שני סרטים עם האולפנים וזה הותיר לי מעט מאוד מרחב תמרון".

שווימר העדיף לביים סרט קטן, ובו כיכבו חבריו הקרובים מהתיאטרון בשיקגו, והחזיר תשובה שלילית ליוצרי "גברים בשחור". וויל סמית' קפץ על המציאה והפך לאחד הכוכבים הגדולים בעולם, עד שגם הקריירה שלו מצאה את דרכה לקרקעית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיוויוד שווימר/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:19 - אוונסנס שוב על הבמות

זה אולי הסיפור הכי מרגש שתשמעו הבוקר: אוונסנס, הלהקה שהפכה את 2003 לאחת השנים המענגות מוזיקלית, הודיעה שהיא יוצאת לסיבוב הופעות חדש. המעריצים המאושרים יוכלו לצפות בלהקה רק בארה"ב אבל היי, גם זה משהו. כזכור, אוונסנס התפרקה ב-2012 אולם התאחדה למספר הופעות בשנת 2015. הו 2003, כמה אנחנו מתגעגעים אלייך.

10:02 - טריילרים חדשים לסרט ההמשך של "פרויקט מכשפה מבלייר"

סרט ההמשך המפתיע ל"פרויקט המכשפה מבלייר", שהוכרז בכנס קומיק קון האחרון באפריל, ממשיך לפזר הצצות מעוררות אימה לקראת מועד היציאה בספטמבר הקרוב.

העלילה מתרחשת 20 שנה לאחר שאחותו של ג'יימס ושני חבריה נעלמו ביערות בלאק הילס במרילנד, בחיפושם אחר האגדה של המכשפה מבלייר.

09:56 - הקטעים המביכים האלה יגרמו לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם

כולנו אנשים קצת מוזרים, לרובנו קורים דברים משונים על בסיס יומי ולא תמיד קל לחיות עם זה. בדיוק בגלל זה טוב שיש סופר-קאטים כמו זה שלפנינו, עם שורה של קטעים מביכים בואכה מצמררים, שיגרמו לכם לראות את עצמכם באור שונה.

09:48 - הפעם זה באמת הסוף: יו ג'קמן מגלח את הפאות של וולברין

זה אולי רק סימבולי אחרי שידענו שהסוף קרב, אבל האקט הזה עדיין שובר לב עבור מעריצי סדרת סרטי "אקס מן". יו ג'קמן, שגילם את דמותו של וולברין לסירוגין בשורה של סרטים החל משנת 2000, פרסם בחשבון האינטסגרם שלו תמונה ובה הוא נראה מגלח את הפאות המפורסמות שליוו אותו ואת הדמות. "אשתי עומדת להיות מאוד שמחה", הוסיף השחקן בכיתוב שליווה את התמונה.

העובדה שג'קמן עוזב את עולם המוטנטים לא אומרת כמובן שוולברין יעזוב ביחד איתו. על פי הערכות בהוליווד, בעתיד הלא רחוק נשמע על ליהוק מחודש של הדמות לקראת האתגרים הבאים שמצפים לחבורת אקס-מן בקולנוע.

09:40 - רופרט גרינט יככב בגרסה הטלוויזיונית של "סנאצ'"

אנחנו נמשיך להתלונן והוליווד תמשיך להתעלם ולייצר עוד גרסאות טלוויזיוניות תמוהות לסרטי עבר. הפעם מדובר בקומדיית הפשע הפרועה "סנאצ'" משנת 2000, בבימויו של גאי ריצ'י. הסדרה הוכרזה כבר באפריל והבוקר מפרסם אתר דדליין כי רופרט גרינט (רון וויזלי, סדרת סרטי "הארי פוטר") יגלם את התפקיד הראשי של פושע בשם צ'רלי קאבנדיש.

הסדרה תתבסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו בלונדון, ובמרכזם קבוצה של פושעים בשנות העשרים לחייהם, שבעקבות שוד משאיות מוצלח נפגשים פנים אל פנים עם העולם הקשוח וחסר הרחמים של הפשע המאורגן, ושל שחיתות המשטרה.

רופרט גרינט. GettyImages
רופרט גרינט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully