וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגע הזהב של מייג'ור לייזר

25.8.2016 / 10:00

איך משחררים להיט אחרי להיט אחרי להיט? מרימים טלפון למייג'ור לייזר ומבקשים שיטפלו לכם בחומר הגלם ויהפכו אותו לכיף ולמזומנים. ככה בדיוק עשו אלי גולדינג, אריאנה גרנדה, מו וג'סטין ביבר

וידאו מייג'ור לייזר. קבוצת בלוסטון,
מייג'ור לייזר/קבוצת בלוסטון

תפנו מקום לילדים הרעים ומפיקי העל - דיפלו, וולשי פייר וג'יליונר, שפרצו בענק בשנת 2015 עם אחד הלהיטים הגדולים ביותר בעשור האחרון, "Lean On". ב-13 בספטמבר יגיעו מייג'ור לייזר, מהרכבי האלקטרוניקה המובילים בעולם, ללייב פארק ראשון לציון, יעירו את הפרברים ויגרמו לאלפי לבבות לנסוק ולצנוח בקצב הבסים. כל הכיף הזה יקרה בעזרת רפרטואר שירים שבוצעו על ידי זמרים-כוכבים ששיתפו איתם פעולה בעבר. בפסטיבל תתארח אווה סימונס, אליה יצטרפו תשעה הרכבים ישראלים: אליעד נחום, אביאור מלסה, פלד, אורטגה, איזי, אקסום, BrainDead, סולג'יי, עדי אולמנסקי, עידו B וצוקי. הפסטיבל בחסות המותג XLIVE ובהפקת בלוסטון גרופ.

לפניכם המדריך השלם ללהיטי הענק של מייג'ור לייזר

Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MØ)

1,573,796,476. תקראו את המספר. תגידו אותו בקול. הוא לא בדיוני. ככה נראים יותר ממיליארד וחצי צפיות ביוטיוב. איך עושים את זה? בוחרים ביוצרת דנית עולה שמצליחה לשים פאנק בספייס גירלז, לא מסתירים את המבטא החמוד-סקנדינבי ונותנים לה להוביל את הצעדים. לא יאמן, אבל הביצוע לשיר הזה נגמר בקראודסרפינג כל פעם מחדש.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Major Lazer - Light It Up (feat. Nyla & Fuse ODG)

עם יציאת האלבום השלישי, הפכה 2015 לשנה הגדולה של מייג'ור לייזר. בלי להראות סימני האטה, הם המשיכו להוציא להיט ועוד להיט, ביניהם גם "Light It Up". האווירה קאריבית, החצוצרות דומיננטיות והנאמנות שמורה לדאנסהול. הרמיקס הוא בדיוק מה שהשיר הזה התכוון להיות כשיצא – כיף צרוף של קיץ באמצע החורף.

Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ)

ואם "Lean On" עבד כל כך טוב, אז למה לא לקרוא לחבר הטוב ג'סטין ביבר שיחזק את המסרים המערסלים של מייג'ור לייזר? הוא לא יעזוב, ג'סטין לא יעזוב אם תשקעו למים הקרים. ואם אפשר, נשלוף גם את הג'וקר - מו - ונמשיך משם בספירה למיליארד. נעים מאוד, להיט קיץ שלא יורד מראש מצעדי המוזיקה החשובים ביותר של תעשיית המוזיקה מהרגע שיצא. ואם אתם לא סובלים מאוברדוז של אנרגיות, תבואו להקשיב לו במתחם ה-VIP בחסות משקה האנרגיה XL.

Major Lazer - Jessica (feat. Ezra Koenig)

איך שלא ירדו לכם בגרון, מייג'ור לייזר הם אלקטרו-מפלצות שממציאות בכל רגע נתון טרנדים הפקתיים ומשאירות אבק למתחרים כדרך קבע. הם מסוגלים להפוך כל ביט עבש ומשומש לטראק מפוצץ אנרגיה, והם יעשו את זה בהומור, בחוצפה ובשואו-אוף שאין לו תחתית. הפיצוץ הגדול שלהם אמנם הגיע עם "Lean On", שכבר סקרנו, אבל הנוסחאות לקסמים היו שם תמיד – עוד בשיתופי פעולה מפתיעים כמו זה עם סולן וומפייר וויקנד, עזרא קניג. באלבום השני שיצא ב-2013, נכלל בין היתר גם "Jessica". הוא אמנם לא המטאורים שינחתו עוד בעתיד, אבל כדאי מאוד להקשיב לו. הכל שם.

Major Lazer - Jet Blue Jet (feat. Leftside, GTA, Razz & Biggy)

למרות המילים המוגבלות (גנגסטא, גנגסטא, גנגסטא, גנגסטא ו....נכון, גנגסטא) "Jet Blue Jet" הוא בין הטראקים עם הפעימות הכי מרקידות שהוציאו דיפלו וחבריו, יחד עם לפטסייד, דיג'יי דו-ו, רז וביגי. מייג'ור לייזר לא מייצרים רק פופ מחושב, אלא גם מנגינות שמתאימות ללילות הכי היי שלכם. אל תישמרו ממשקאות אנרגיה.

Major Lazer - Get Free )feat. Amber of the Dirty Projectors(

"תראו אותי/אי אפשר להאמין/ מה הם עשו לי/לעולם לא נוכל להיות חופשיים/ אני רק רוצה להיות/אני רק רוצה לחלום". לפעמים אפילו מייג'ור לייזר מצטרפים למחאות נגד ממשלות – וזה אפילו טוב יותר כשאמבר קופמן היא חלק מעסקת החבילה.

Major Lazer - Be Together )feat. Wild Belle(

כן, כן. זה בעצם טייק אוף על לנה דל ריי. האווירה המדברית, הקול הגרוני, נוף המערבונים והבחור שבא להקפיץ אותך לדיינר הקרוב במושב האחורי של ההארלי דיווידסון. תחליפו את לנה דל ריי בווילד בל ותנו לדיפלו את התפקיד הגברי הראשי – וקיבלתם 21 מיליון צפיות ביוטיוב.

Major Lazer - All My Love (feat. Ariana Grande & Machel Montano)

כחלק מפסקול "משחקי הרעב", בו לקחו חלק גם לורד, טובה לו, סטרומאה ואחרים, יצא "All My Love" – שיתוף הפעולה של מייג'ור לייזר עם אריאנה גרנדה. את השיר הם כתבו יחד עם היוצרת הדנית האהובה עליהם, מו, וכך, בזכות האלטר אגו של דיפלו, זכה הדאנסהול לעוד התעוררות ולפזמון בכיכובה של גרנדה.

Major Lazer - Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley)

מודאגים? בין הרגאיי, לטראפ, לדאנסהול ולאלקטרו האוס – אפשר עדיין למצוא בלדות שמכילות בתוכן משחקי קרוסז'אנר ששמורים אך רק למפיקים גדולים באמת. אלי גולדינג וטארוס ריילי הצטרפו לחגיגות.

Major Lazer - Too Original (feat. Elliphant & Jovi Rockwell)

ואז הגיעה אליפנט משוודיה שהדגישה פעם נוספת שאחת היכולות המרשימות ביותר של דיפלו היא למצוא את האמנים בשלב קריטי, רגע לפני שעיצבו לעצמם אישיות מוחלטת. ובדיוק כמו מייג'ור לייזר, גם אנחנו אוהבים אותם סקנדינבים.

וואלה! NEWS בשיתוף מותג XL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully