וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלכה טובה: הרכב הפופ האלקטרוני מודראט מגיע לראשונה לישראל

24.8.2016 / 7:00

לאחר שגם אפאראט וגם מודסלקטור ביקרו בעבר בנפרד בארץ, הם מגיעים לראשונה יחד כמודראט, על ברכי אלבומם החדש והמצליח ביותר שלהם עד כה, "III"

הטריו הברלינאי המדובר מודראט, שזכה לחמם את רדיוהד ולהופיע על במות הפסטיבלים הלוהטים בעולם, מגיע לביקור ראשון בארץ. מודראט, המורכב ממודסלקטור (גרנוט ברונסרט וסבסטיאן סזארי) ואפאראט (שם הבמה של סשה רינג), יגיע להרעיד את האנגר 11 במופע שיפתח את עונת החורף ב-10 בנובמבר 2016.

מודסלקטור ואפאראט נפגשו על רקע סצנת המוזיקה האלקטרונית בברלין בתחילת שנות ה-2000. ב- 2009 יצא אלבומם הראשון שהסב את תשומת הלב אליהם כהרכב יצירתי מסקרן. ב-2013 יצא אלבומם השני, שהמשיך לחפש שפה משותפת בין שני הקצוות של הגורמים הפעילים בטריו-סול אלקטרוני (אפאראט) וטכנו חתרני ו-IDM (מודסלקטור) וכולל גם את אחד הלהיטים הכי גדולים שלהם - "Bad Kingdom".

באפריל השנה הוציאה מודראט את האלבום "III", הבנוי משירים שנותנים ביטוי מלא לקול העדין אך עוצמתי של רינג וגם למחוזות המוזיקה הניסיונית של מודסלקטור, המשלבת בין פופ, טכנו, אלקטרו, ברייקביט ועוד. האלבום זכה לשבחים וביקורות מהללות, והסינגל "Running" זכה כבר לרימיקסים של ההרכבים האלקטרוניים Tale Of Us ו-Ame. אל ישראל הגיעו אפאראט ומודסלקטור בעבר בנפרד, וכעת יגיעו לראשונה יחד כמודראט. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 210 ש"ח, ולאחר מכן ינועו בין 240 ל-270 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully