וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ניפר לורנס בראש רשימת השחקניות המרוויחות

24.8.2016 / 10:14

לורנס שומרת על מעמדה בראש טבלת השחקניות המרוויחות שנה שנייה ברציפות וג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל חוגגים עם הילרי קלינטון. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: טריילר "משחקי הרעב: עורבני חקיין")

18:14: טריילר לדוקו של HBO על הטבח בשרלי הבדו

כשנה וחצי לאחר הטבח במערכת "שרלי הבדו", ישדרו HBO בחודש הבא סרט תעודה על הפיגוע שזיעזע את צרפת. שמו
"Three Days Of Terror: The Charlie Hebdo Attacks" והיום עלה הטריילר הראשון שלו, ונראה ממנו כי מדובר במסמך דוקו חזק, הכולל משפטים כמו "אמנם יש טרוריסטים שמוכנים לסכן את חייהם למען מה שהם מאמינים בו, אבל יש גם הרבה צרפתים שמוכנים לעשות זאת". הבכורה: ב-19 בספטמבר.

seperator

15:19 - "Rings" זוכה לטריילר

יותר מעשור וחצי לאחר הפרק האחרון בסדרת העיבודים האמריקאים ל"צלצול", נחת היום (רביעי) טריילר לגלגול המחודש שלה, שייקרא הפעם "Rings" ומצדיק את המוניטין שלה כאחד הדברים הכי מפחידים שאי פעם קרו בעולם האימה. עם זאת, קשה שלא להתפלא על דבר אחד: איך זה שהשנה היא 2016, ובמקום להתעסק בסלפי או בסנאפצ'ט, העלילה שלה מעמידה במרכז העניינים דווקא קלטת וידאו קטלנית. כך או כך, הסרט צפוי להגיע לאקרנים ברחבי העולם באוקטובר הקרוב, וינסה להמשיך את המומנטום הקופתי של הז'אנר.

11:35 - מעמדו של נייט פרקר מוסיף להידרדר

סקנדל "הולדת אומה" ממשיך לטלטל את הוליווד: הסרט על מרד העבדים השחורים, שנחשב פייבוריט לאוסקר השנה, ספג מכה קשה למוניטין שלו לאחר שהתברר כי יוצרו וכוכבו, נייט פרקר, הואשם בעבר באונס וזוכה באופן מעורר מחלוקת, וכי המתלוננת נגדו שמה קץ לחייה, ככל הנראה גם בשל המועקה הנפשית שגרם לה. בעקבות הגילוי, הודיע ה-AFI, אחד מבתי הספר הקולנוע היוקרתיים בארצות הברית, כי ביטל את הקרנת טרום-בכורה שתוכננה לדרמה ההיסטורית המדוברת, וכן את השיחה שהיתה אמורה להתקיים לאחר מכן עם הבמאי שלה. כעת נראה שפרקר הולך ומסתבך, ואם עד לפני כמה שבועות עשה רושם כי הפסלון המוזהב מונח בכיסו, כרגע כלל לא בטוח שאפילו יהיה מועמד לו.

עוד באותו נושא

הפרשה שמסעירה את אמריקה: האם הבמאי הפייבוריט לאוסקר אנס אשה והוביל להתאבדותה?

לכתבה המלאה

11:28 - מרג'רי טיירל והמשימה הנועזת

צופים רבים של "משחקי הכס" תהו בחודשים האחרונים מה לכל הרוחות מרג'רי טיירל ניסתה לעשות בעונה השישית לפני שהתפוצצה למוות ונטלי דורמר, שגילמה את המלכה הצעירה המיוסרת, אולי חשפה סוף סוף את התשובה בשיחה עם "ההפינגטון פוסט": "היא עשתה את מה שנשים ברחבי העולם עושות: דאגה למשפחתה בזמן משבר".

ובכן, היא לא הצליחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל על המאמץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:09 - ג'יימס קורדן בשיער גב כי שיער גב זה נחמד

ובדיוק כשחשבתם שראיתם הכל, מגיע סרטון שמתעד כיצד פניו של ג'יימס קורדן גולחו בשיער גב של גבר.

אנחנו היינו וואלה! תרבות. ביי.

10:39 - ג'ניפר לורנס מרוויחה הרבה כסף. הפתעה!

מגזין "פורבס" פרסם את רשימת השחקניות המרוויחות לשנת 2016 ובמקום הראשון ניצבת, שנה שנייה ברציפות, ג'ניפר לורנס. לורנס הרוויחה ב-2016 סכום צנוע של 46 מיליון דולר. במקום השני התברגה מליסה מקארת'י שהרוויחה 33 מיליון דולר. מקארת'י, אגב, החליפה בדירוג את סקארלט ג'והנסון שנפלה למקום השלישי עם 25 מיליון דולר בלבד.

עוד ברשימה: ג'ניפר אניסטון שהרוויחה 21 מיליון דולר, פאן בינגבינג הסינית עם 17 מיליון דולר, שרליז ת'רון עם 16.5 מיליון דולר, איימי אדמס (13.5 מיליון דולר), ג'וליה רוברטס (12 מיליון דולר), מילה קוניס (11 מיליון דולר) ודיפיקה פדוקון (10 מיליון דולר).

ג'ניפר לורנס. GettyImages
כסף. הרבה כסף! ג'ניפר לורנס/GettyImages

10:26 - ג'סטין וג'סיקה דוהרים עם הילרי

בצל הדיווח של סוכנות AP על כך שלפיה יותר ממחצית מהגורמים הפרטיים שאיתם הילרי קלינטון נפגשה כשכיהנה כשרת החוץ תרמו ל"קרן קלינטון", השתתפה המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב באירוע לגיוס כספים בלוס אנג'לס. לפי הערכות, כל משתתף שילם 33,400 דולר על מנת ליהנות מחברתה של קלינטון.

והיכן האירוע המרגש התרחש בלוס אנג'לס? אה, בביתם של ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל שכמובן מיהרו להצטלם עם קלינטון. כמובן. חוץ מהשניים, שמן הסתם מתגוררים במתחם, היו מפורסמים נוספים במקום כמו ג'ניפר אניסטון ושונדה ריימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully