וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללות וצחוקים: צפו בפספוסים של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"

28.8.2016 / 19:59

אנשי מארוול מפנקים את המעריצים בהצצה לסצנת הפספוסים של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" וגם מסבירים למה חלקו השלישי של הסרט נראה כמו שנראה

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים")

seperator

היקום הקולנועי של מארוול נשען בחודשים האחרונים לאחור, התרווח על הספה וצפה בתאונות הרכבת שנקראות גם "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"יחידת המתאבדים". אמנם הסרט הבא של האולפנים לא יגיע אלינו עד נובמבר (אז יפציע בחיינו לראשונה "דוקטור סטריינג'"), אבל זה לא אומר שאי אפשר לפרגן למעריצים בבונוסים קטנים.

גרסת הבלו-ריי של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" תצא לחנויות ב-13 בספטמבר, וכרגיל תכלול סצנות שנמחקו, קטעי קריינות וכמובן הסגמנט האהוב של הפספוסים. בהצצה מתוך הקטע, ששוחררה על ידי אולפני מארוול בסוף השבוע האחרון, נראים כוכבי הסרט, כמו סקרלט ג'והנסון וכריס אוונס, שוכחים את השורות שלהם, מאבדים שליטה על כלי הנשק ואפילו נקלעים למבוכה שחשבנו שמתאימה רק לנו בסצנת נשיקות.

בקטע נוסף מתוך הבלו-ריי, סיפרו האחים רוסו, במאי הסרט, שבתחילת הדרך נשקלה האפשרות למערכה שלישית שונה לחלוטין עבור הסרט מזו שצולמה בסופו של דבר. "זאת היתה התקופה של השיחות המוקדמות מאוד עם השחקנים, ולא היינו בטוחים שנשיג את דאוני (רוברט דאוני ג'וניור) לפני שסגרנו איתו. מישהו הציע רעיון שאם זה לא יצליח, היא תעסוק ב-Madbomb, שהופכת אנשים למטורפים. כאילו הם זומבים". Madbomb הוא מושג אמיתי בתוך עולם הקומיקס של מארוול. הפצצה נוצרה כשמדען מטורף ייצר מתקן שהפעלתו הופכת את כל מי שנמצא בקרבתו לאחוז טירוף וגורמת לו לתקוף את הקרובים אליו. איכשהו, נדמה שהגרסה שבה צפינו בסופו של דבר, היתה טובה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully