וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כוכב הריאליטי מת בהתרסקות מטוס

30.8.2016 / 9:42

יוצרת "שקרניות קטנות" הכריזה כי העונה השביעית של סדרת הנוער המצליחה תהיה האחרונה, כוכב ריאליטי מת בתאונה ביזארית ונדב לפיד מגיע לפסטיבל ניו יורק. לייב בלוגינג תרבותי

מגישה: מיכל רשף

(בסרטון: לקראת הסוף של "שקרניות קטנות")

seperator

17:00 - ג'יימס קורדן מצטרף לקליפ של קניה ווסט

כל העולם ואחותו מדברים על "Fade", הקליפ הנועז החדש של קניה ווסט ולכן זה רק טבעי שגם ג'יימס קורדן, אולי הכוכב האמיתי של תוכניות הלייט נייט בארה"ב, יצטרף לחגיגה.

זה מה שקרה כשקורדן שילב את עצמו בקליפ. פרייסלס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

16:20 - ג'ימי קימל לועג להופעת הליפ סינק של בריטני ספירס

אחרי שטרחנו את מוחנו עד אין קץ בצווחות התפעלות מהמלכה ביונסה בטקס ה-VMA ("סמל פמיניסטי!", "כוח שחור!", "מלכת העולם, היקום, הגלקסיה"), התפנו הגולשים ברשת לנתח את ההופעה של ברטני ספירס באותו טקס בדיוק.

כזכור, ספירס הופיעה בטקס לראשונה מאז אותה הופכה מביכה לפני מספר שנים, שגם בה חוללה "שערורייה" כשנתפסה מדקלמת את המילים. הפעם נראה שהזמרת לא ניסתה אפילו להסתיר את העובדה שהגיעה לרקוד ולפזז עם הקלטה ברקע, אבל זה לא הספיק כדי למנוע את המחאה.

ג'ימי קימל התייחס לאירוע בדרכו הייחודית בתוכניתו אמש, כשפנה לקהל וניסה להסביר את דעתו "הרצינית", כשקולו ושפתיו לא נראים מתואמים.

ההופעה של בריטני ספירס

התגובה של ג'ימי קימל

14:18 - תאונת הביזאר של היום

דארל וורד, כוכב תוכנית הריאליטי (שאתם לא רואים) "Ice Road Truckers" נהרג בסוף השבוע בהתרסקות מטוס במונטנה וגרם למעריציו שברון לב אולם הסיפור המעניין בהתרסקות הוא הסיבה לטיסתו של וורד.

וורד בן ה-52, כך מתברר, היה על מטוס במסגרת צילומים לתוכנית דוקומנטרית שתעסוק באיתור שברי מטוסים. אנחנו הצטמררנו, ואתם?

13:00 - שבור רגל. או שתיים

ילדים, אל תנסו את זה בבית. באמת, פשוט אל תנסו בבית. כוכב "ג'קאס" סטיב-או שבר את שתי רגליו במהלך פעלול שהשתבש ושכמובן - תועד באינסטגרם.

במסגרת הפעלול, עמד סטיב-או על מבנה מעץ שבו התנגשה מכונית. סטיב-או היה אמור לנחות על הסקייטבורד אבל, ובכן, לא הצליח לעשות זאת.

11:57 - צער גידול נוקמים

לא הרבה אנשים אהבו את הפרקים החדשים של "צער גידול בנות" וזו סיבה מספיק טובה עבור גולש יוטיוב ליצור סרטון שידמה כיצד "הנוקמים" היו נראים לו היו חיים בסן פרנסיסקו.

כמובן.

10:16 - אין עתיד

ועוד קצת "שקרניות קטנות". ברשת Freeform גילו בשיחה עם "וראייטי" כי התוכנית המקורית היתה לסיים את "שקרניות קטנות" לאחר שבע עונות. עוד נחשף בשיחה כי לא יופק סרט בתום הסדרה וכי הפרק האחרון של העונה השביעית שישודר בשנה הבאה "יהיה הסוף באמת".

9:56 - תגידו שלום ל"שקרניות קטנות"

עכשיו זה רשמי: העונה השביעית של "שקרניות קטנות" היא העונה האחרונה של סדרת הנוער המצליחה. מרלין קינג, יוצרת הסדרה, אישרה את השמועות בצ'אט שערכה עם מעריצים אתמול (שני). חלקה הראשון של העונה השביעית מסתיים השבוע ועשרת הפרקים האחרונים של הסדרה ישודרו החל מאפריל 2017.

כזכור, קינג סיפרה בעבר כי העונה השביעית תכלול חתונה של אחת מכוכבות הסדרה וגם את מספר הדמויות המתות הגדול ביותר בתולדות הסדרה. בזמנו, קינג סירבה להתייחס באופן ישיר לסוף הסדרה והסכימה לומר שהעונה השביעית של הסדרה תהיה סוג של סגירת מעגל. כזכור, בסוף העונה השישית נחשפה זהות הדמות שהטרידה את השקרניות הקטנות אולם חשיפה זו הביאה עימה גם שלל שאלות חדשות.

9:45 - נדב לפיד מגיע לניו יורק

לאחר הידיעה על קבלת "המתנחלים" למסגרת התיעודית של פסטיבל ניו יורק, מהחשובים באירועי הקולנוע בצפון אמריקה, אנו מתבשרים היום (שלישי) על סרט נוסף שיוקרן בתפוח הגדול. מדובר ב"מיומנו של צלם חתונות", סרטו של נדב לפיד, ארבעים דקות אורכו, שיוקרן יחד עם יצירות קצרות נוספות במסגרת המחמיאה "אוטרים בינלאומיים", בה יוקרנו גם מעדני גורמה טריים של ז'יה ז'אנג-קה וברטראן בונלו המוערכים.

בסרט מככבים אוהד קנולר ואלין לוי, וכמשתמע משמו, הוא קורע לגזרים את תרבות החתונות הישראלית. עד ההקרנה בניו יורק, ימשיך לפיד לעבוד על הפרויקט הבא שלו, הפקה צרפתית מדוברת ועתירת תקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully