וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההרמון": אסי לוי לוהקה לסדרת דרמה בהשראת אחת מנשותיו של גואל רצון

4.9.2016 / 13:43

לוי וגם יורם טולדנו יצטרפו לאלון אבוטבול וחן אמסלם בדרמה הפסיכולוגית החדשה של "רשת", המבוססת על ספרה של אחת מנשות גואל רצון. השניים ישחקו זוג הורים הנאבק להחזיר את בנותיו שהצטרפו לכת סגורה

אסי לוי. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
תילחם על חירות בתה. אסי לוי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

כשנתיים לאחר שנגזרו עליו 30 שנות מאסר, סיפורו של גואל רצון והכת שבראשה עמד הופך כעת השראה לסדרה חדשה ב"רשת", "ההרמון". לאחר שאלון אבוטבול לוהק לתפקיד של ראש כת סגורה, ואת אחת מנשותיו תשחק חן אמסלם, לוואלה! תרבות נודע היום (ראשון) כי גם אסי לוי ויורם טולדנו ישתתפו בדרמה הפסיכולוגית, שתעלה בשנה הבאה בערוץ 2.

הסדרה החדשה, שנוצרה בהשראת "נביעת אמת - חיי בצל גואל רצון", ספרה של אחת מנשותיו לשעבר, תתאר את תופעת החירות והשעבוד בחייהן של נשים החיות בכת ובדינמיקה ההרסנית של תופעת הכתות. עלילת הסדרה מתרכזת בסיפורן של שתי אחיות שנקלעו לכת של שבתאי צדיק (אלון אבוטבול), דמות המבוססת על דמותו של גואל רצון.

מאיה (חן אמסלם), שנמצאת בביתו של שבתאי למעלה משנתיים, מביאה גם את אחותה אל תוך הכת. תקווה (אסי לוי), אמן של השתיים, יוצאת ביחד עם אביהן יואל (יורם טולדנו) למאבק על מנת להשיב את הבנות הביתה ולחשוף את שקורה בכת הסגורה.

את התסריט כתב הסופר והעיתונאי גדי טאוב ואת הסדרה יביים מרקו כרמל. יוצרות הסדרה הן ענת ברזילי והדר גלרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully