וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית "זה הסוד שלי" חוזרת למסך במסגרת הפרידה מרשות השידור

5.9.2016 / 20:48

40 שנה לאחר ששודרה התוכנית הראשונה של "זה הסוד שלי", בהגשת אורי זוהר, יחודש השעשועון לכעשר תוכניות, כך נודע לוואלה! תרבות. את תפקיד המגיש יתפוס אבי נוסבאום, ויופיעו גם כוכבי התוכנית מהעבר ובהם טוביה צפיר, יגאל שילון, יורם ארבל ודורי בן זאב

אבי נוסבאום, טוביה צפיר, עינת שרוף וקובי אריאלי בשעשועון "זה הסוד שלי", גרסת 2016. דוד וינוקור,
אבי נוסבאום, טוביה צפיר, עינת שרוף וקובי אריאלי ב"זה הסוד שלי" בגרסתו החדשה/דוד וינוקור

במסגרת חגיגות הפרידה מרשות השידור ובסימן הצדעה לערוץ הראשון, ישיבו לחיים גם את תוכנית השעשועונים "זה הסוד שלי" בגרסה חדשה, כך נודע לוואלה! תרבות. את תפקיד המנחה, שמילא בעבר אורי זוהר ואחריו טוביה צפיר, יאייש הפעם הסטנדאפיסט והיוצר אבי נוסבאום. העונה החדשה תכלול כעשר תוכניות.

בכל אחד מהפרקים ישתתפו שני קומיקאים פאנליסטים מוכרים, בהם גיל קופטש, יאיר ניצני, סלוצקי ודומינגז. אליהם יתווסף פאנליסט שלישי מעברה של התוכנית, כמו טוביה צפיר, יגאל שילון, יורם ארבל ודורי בן זאב. במטרה לפצח את הסודות יעמדו לרשותם "מרגע הישמע הגונג – 3 דקות ושלושים שאלות", ובגרסה זו של השעשועון - הסודות יהיו קשורים בהיסטוריה של הערוץ הראשון.

אבי נוסבאום בשעשועון "זה הסוד שלי", גרסת 2016. דוד וינוקור,
אבי נוסבאום ב"זה הסוד שלי"/דוד וינוקור

השעשועון, שהחל את דרכו בשנות ה-50 כתוכנית רדיו בקול ישראל בעריכתו של שמוליק רוזן, עלה לאוויר בערוץ הראשון ב- 1976, בשחור לבן, בהנחיית זוהר. לאחר חודשים ספורים, בעקבות תהליך חזרתו בתשובה, החליף אותו כוכב "ניקוי ראש" באותם ימים, טוביה צפיר. התוכנית שודרה עד ל-1979. בשנת 1993 עלתה עונה נוספת של השעשועון, גם היא בהנחיית צפיר. בשנת 2007 עלה בקשת השעשועון "תאמין לי" בהנחיית גבי גזית, שהוצג כגרסת שנות האלפיים של "זה הסוד שלי".

בתוכנית המקורית הופיעו שלושה מפורסמים שהתבקשו לגלות מהו הסוד של המשתתף האלמוני שלפניהם. הוקצב להם זמן ומספר שאלות מוגבלים. לאחר שהתגלה הסוד, שודרה כתבה שהציגה את הסוד ומי שמאחוריו. באופן נדיר לשעשועונים ישראליים, בשעשועון זה לא חולקו פרסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

השעשועון "זה הסוד שלי" מצטרף לתוכניות "סיבה למסיבה" בהנחיית רבקה מיכאלי ו"שמיניות באוויר" בהנחיית דליק ווליניץ, שחודשו למספר תוכניות פרידה מהערוץ הראשון. בנוסף יעלה ספיישל מוזיקלי שיביא את רגעיו הגדולים של פסטיבלי הזמר, וספיישל "כשהיינו ילדים" שיצדיע לתוכניות הילדים והנוער לדורותיהן בערוץ הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה הסוד שלי" בהגשת אורי זוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכאן בהגשת טוביה צפיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully